زمان پخش
شنبه

دانلود انیمه The Fable

پخش انلاین
زیرنویس چسبیده فارسی
The Fable

دانلود انیمه The Fable

پخش انلاین
زیرنویس چسبیده فارسی
HQ 1080p
AniPlus Rating
8.22 /10
107
MyAnimeList Rating
7.49 /10
9,085
فابل یه هیتمن افسانه ایه که کارهای مختلفی برای مشتریای مختلف انجام داده‌. بعد از تموم شدن آخرین مأموریتش، تعداد افرادی که اخیراً کشته خیلی زیاد میشه و رئیسش به فابل دستور میده تا یک سال جنجالی به پا نکنه. بهش ثابت میشه که سازگاری با زندگی به عنوان یه شهروند عادی ممکنه تجربه با ارزشی برای آینده کاریش باشه. فابل قراره با زنی همراه بشه که راننده ی اون میشه و این دو نفر هویت جدیدی به عنوان خواهر و برادر به دست میارن. با این حال، رئیسشون بهشون هشدار میده که اگه فابل در زمان مرخصیش کسی رو بکشه، هر جفتشون با مجازات مرگباری روبرو میشن. و بدین ترتیب تعطیلات مشترک یک ساله آکیرا و یوکو ساتو از دنیای زیرزمینی آغاز میشه.

عناوین دیگر

نام انگلیسی:
The Fable
نام فارسی:
فابل
نام ژاپنی:
ザ・ファブル

اطلاعات تکمیلی

نوع:
فصل:
فصل (میلادی):
وضعیت:
پخش از:
19 فروردین 1403 تا ?
Available At:
تعداد قسمت:
25
زمان پخش (ژاپن):
یک شنبه ساعت 00:55
زمان هر قسمت:
22 دقیقه
رده سنی:
R - بالای ۱۷ سال
مانگای این انیمه توسط مانگاپلاس درحال ترجمه میباشد.

درباره انیمه انیمه The Fable ( فابل , فیبل )

"فیبل" یا در تلفظ ژاپنی "فابل"، یکی از انیمه‌های پرطرفدار است که از تاریخ 19 فروردین 1403 از طریق پلتفرم Disney+ به نمایش درآمده است. این اثر همچنین با زیرنویس فارسی در انی پلاس در دسترس قرار گرفته است.

داستان اصلی "فابل" در مورد هیتمنی به نام فابل است، که در گذشته مأموریت‌های مختلفی را برای مشتریان مختلف انجام داده است. پس از اتمام آخرین مأموریت خود، تعداد زیادی از افراد کشته می‌شوند و رئیس فابل به او دستور می‌دهد تا یک سالی جنجالی و هیجان‌انگیز را تجربه کند.

فابل متوجه می‌شود که زندگی به عنوان یک شهروند عادی می‌تواند تجربه‌ای ارزشمند و آموزنده برای آینده حرفه‌ای او باشد. او با یک زن آشنا می‌شود که به عنوان راننده‌اش کار می‌کند و آن‌ها دو نفر هویت جدیدی به عنوان خواهر و برادر به خود می‌دهند.

اما رئیس فابل هم به آن‌ها هشدار می‌دهد: اگر فابل در طول مرخصی خود کسی را بکشد، هر دو با مجازات مرگباری مواجه خواهند شد. این وضعیت یک سال تعطیلات مشترک بین آکیرا و یوکو ساتو، شروع می‌شود.

ژانرهای اصلی این انیمه شامل کمدی، سینن، شخصیت‌های بالغ و جرائم سازمان‌یافته است. این اثر توسط استودیو Tezuka Productions بر اساس مانگایی با همین نام به انیمه‌سازی درآمده است. استودیو Tezuka Productions با تجربه‌ی فراوان خود در تولید انیمه‌های متنوع، توانسته است "فابل" را به یک انیمه هیجان‌انگیز و جذاب تبدیل کند که توجه بسیاری از طرفداران انیمه را به خود جلب کند. مانگا The Fable با ترجمه فارسی در انی پلاس موجود میباشد.