تریلر و پوستر جدید انیمه The Fable منتشر شد

تریلر و پوستر جدید انیمه The Fable منتشر شد

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی "The Fable" روز یکشنبه از تریلر و پوستر جدیدی منتشر شده برای این انیمه تلوزیونی رونمایی کرد. این تریلر منتشر شده آهنگ های جدید تم اصلی این انیمه را نمایش میدهد.

دومین آهنگ اوپنینگ این انیمه با عنوان "Switch (スイッチ)" توسط گروه UmedaCypher و آهنگ اندینگ با عنوان "BEYOND feat. MaRI" توسط گروه ALI اجرا میشود.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

The Fable


قسمت اول انیمه تلویزیونی "The Fable" برای اولین بار در تاریخ 7 آپریل 2024 (19 فروردین 1403) از شبکه های تلوزیونی در ژاپن به نمایش در آمد. همچنین سرویس +Disney درحال پخش در سراسر جهان و سرویس استریمینگ Hulu در حال پخش این انیمه در ایالات متحده است.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی - سینن و جرائم سازمان‌یافته توسط استودیو Tezuka Productions توسط ساخته شده است.

برخی از بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش میکنند، عبارتند از:

Kazuyuki Okitsu در نقش Akira Satou

Miyuki Sawashiro در نقش Youko Satou

Kana Hanazawa در نقش Misaki Shimizu

Akio Ohtsuka در نقش Takeshi Ebihara

Kenjiro Tsuda در نقش Kojima

Tetsuo Komura در نقش Boss

Jun Fukushima در نقش Jackal Tomioka

و...

The Fable


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Katsuhisa Minami مانگاکا این اثر، برای اولین بار در تاریخ 1 نوامبر 2014 (10 آبان 1393) در مجله هفتگی Young Magazine منتشر و سپس پس پنج سال انتشار، در تاریخ 18 نوامبر 2019 (27 آبان 1398) با 22 جلد 240 چپتری به پایان رسیده است.

این مانگا از 12 آپریل 2022 توسط Kodansha USA به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد. این مانگا برنده چهل و یکمین جایزه Kodansha Manga در بخش بهترین مانگای عمومی شد.

این مانگا الهام‌ بخش دو فیلم لایو اکشن بود که به ترتیب در ژوئن 2019 و ژوئن 2021 در ژاپن اکران شدند.

همچنین مانگای این اثر را میتوانید بزودی در "مانگا پلاس"  که زیرمجموع انی پلاس میباشد، مطالعه کنید.

The Fable


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Fable یک هیتمن افسانه ای است که کارهای متعددی را برای مشتریان مختلف خود انجام داده است. پس از اتمام آخرین مأموریتش، تعداد افرادی که اخیراً کشته است بسیار زیاد میشود و رئیسش به Fable دستور میدهد تا بمدت یک سال به استراحت برود. به او پیشنهاد میشود که سازگاری با زندگی به عنوان یک شهروند عادی ممکن است تجربه ارزشمندی برای کار آینده او باشد را امتحان کند. Fable قرار است با زنی همراه شود که به عنوان راننده او عمل میکند و این دو هویت جدیدی به عنوان خواهر و برادر به خود می گیرند. با این حال، رئیس آنها، به آنها هشدار میدهد که اگر Fable در زمان مرخصی خود کسی را بکشد، هر دو با مجازات مرگباری روبرو خواهند شد.

اخبار
138
3
2 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.