مانگا "Oshi no Ko" وارد آرک نهایی خود میشود

مانگا "Oshi no Ko" وارد آرک نهایی خود میشود

طبق خبری که روز دوشنبه مجله هفتگی Young Jump اعلام کرد، مشخص شد که مانگا "Oshi no Ko" اثر Akasaka و Yokoyari هفته آینده وارد آرک نهایی خود خواهد شد.

طبق این خبر این مانگا در خط پایانی داستان خود قرار دارد و در آینده نزدیک به پایان میرسد.

مانگا Oshi no Ko برای اولین بار به نویسندگی Aka Akasaka و طراحی Mengo Yokoyari، در تاریخ 23 آپریل 2020 (4 اردیبهشت 1399) در مجله هفتگی Young Jump منتشر شد. این مانگا از طریق MANGA Plus به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد.

همچنین شرکت Yen Press از 17 ژانویه 2023 درحال انتشار مانگا به زبان انگلیسی میباشد.

مانگا Oshi no Ko در سال 2021 با کسب مقام اول، توانست جایزه هفتمین دوره Next Manga Awards" (Tsugi ni Kuru Manga Taishō) و همچنین در چهل و ششمین جوایز سالانه Kodansha Manga، امسال در رده بهترین مانگا عمومی برنده شود

همچنین مانگای این اثر را میتوانید در "مانگا پلاس"  که زیرمجموع انی پلاس میباشد، مطالعه کنید.

"Oshi no Ko"


همچنین این مانگا الهام بخش یک انیمه تلوزیونی بود که فصل اول آن با عنوان "Oshi no Ko" برای اولین بار در تاریخ 12 آپریل 2023 (23 فروردین 1402) با 90 دقیقه در کانال Tokyo MX نمایش داده شد.

فصل دوم این انیمه با عنوان Oshi no Ko" Season 2" که بتازگی تایید شده قرار است در تاریخ 3 جولای 2024 (13 تیر 1403) در ژاپن از کانال تلوزیونی Tokyo MX و بیش از 29 کانال دیگر در سراسر ژاپن به نمایش در بیاید. این انیمه همچنین در سرویس ABEMA هم در ژاپن نمایش داده خواهد شد.

همچنین شرکت HIDIVE اعلام کرده این انیمه را در حین پخش در ژاپن، استریم خواهد کرد.

Oshi no Ko" Season 2"


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

هوشینو آی شونزده‌ساله یه آیدول خوشگل و بااستعداده که طرفدار‌اش خیلی دوسش دارن. تجسم یه دوشیزه پاک و جوون‌‍ه. ولی هر گردویی گردو نیست! گورو آمِمیا یه متخصص زنان و زایمان توی حومه‌شهر و یکی از طرفداران پروپاقرص آی‌‍ه. پس وقتی که آیدول قصه‌مون یهویی حامله سروکله‌ش تو بیمارستانش پیدا می‌شه، گورو خیلی گیج می‌شه. گورو قول یه زایمان بی‌خطر رو بهش می‌ده. ولی نمی‌دونه که ملاقات با به شخصیت اسرارآمیز باعث مرگ زودهنگامش می‌شه- یا تقریباً همچین فکری می‌کرد. چشاماشو باز می‌کنه و می‌بیند بغل آیدول محبوب‌شه، گورو می‌فهمه که بعنوان هوشینو آکوامارین- پسر تازه متولد شده آی، دوباره به دنیا اومده! با دنیاش که زیر و رو شده، گورو به‌زودی یاد می‌گیره که دنیای صنعت سرگرمی با چیزای پر از اندوه و ناراحتی پیچ و تاب خورده، جایی که استعداد همیشه باعث موفقیت نمی‌شه. آیا اون می‌تونه با یه متحد عجیب و غریب و غیرمنتظره از لبخند آی که خیلی دوسش داره محافظت کنه؟

اخبار
182
7
3 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.