زمان پخش
چهارشنبه

دانلود انیمه "Oshi no Ko" 2nd Season

پخش انلاین
زیرنویس چسبیده فارسی
"Oshi no Ko" 2nd Season

دانلود انیمه "Oshi no Ko" 2nd Season

پخش انلاین
زیرنویس چسبیده فارسی
HQ 1080p
AniPlus Rating
8.44 /10
187
MyAnimeList Rating
8.53 /10
39,452
فصل دوم انیمه ستاره من(اوشی نو کو)

عناوین دیگر

نام انگلیسی:
[Oshi No Ko] Season 2
نام فارسی:
«ستاره من(اوشی نو کو)» فصل دوم
نام ژاپنی:
【推しの子】第2期
نام های دیگر:
مشاهد همه عنوان های دیگر
My Star Season 2
"Oshi no Ko" 2nd Season
[Oshi No Ko]
"Oshi no Ko" Season 2

اطلاعات تکمیلی

نوع:
فصل (میلادی):
وضعیت:
پخش از:
13 تیر 1403 تا ?
Available At:
تعداد قسمت:
13
زمان پخش (ژاپن):
چهار شنبه ساعت 23:00
زمان هر قسمت:
25 دقیقه
رده سنی:
PG-13 - نوجوانان ۱۳ سال به بالا
منبع ساخت:
تهیه‌کنندگان:
استودیو سازنده:
مانگای این اثر توسط مانگا پلاس درحال ترجمه میباشد.

درباره انیمه [Oshi No Ko] Season 2 (اوشی نو کو فصل دوم)

انیمه "اوشی نو کو" فصل دوم یکی از مورد انتظارترین انیمه‌ها برای طرفداران دنیای انیمه است. این انیمه با داستانی جذاب و شخصیت‌های پویا، توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کند. فصل دوم این انیمه قرار است ادامه‌ای پرهیجان و پر از پیچیدگی‌های داستانی باشد که بینندگان را درگیر خود خواهد کرد.

در فصل اول "اوشی نو کو"، با داستانی روبرو بودیم که از زندگی دو کودک به نام‌های آکو و روبی روایت می‌شد. آن‌ها به طرز غیرمنتظره‌ای به دنیای هنر و سرگرمی وارد شدند و با چالش‌های بسیاری مواجه شدند. حالا در فصل دوم، ما شاهد رشد و پیشرفت این شخصیت‌ها و مواجهه آن‌ها با مشکلات جدید خواهیم بود. داستان فصل دوم بر روی تلاش‌های آکو و روبی برای رسیدن به اوج موفقیت و غلبه بر موانعی که در راهشان قرار می‌گیرد، تمرکز دارد.

شخصیت‌های اصلی این انیمه، آکو و روبی، همچنان در مرکز توجه قرار دارند و با شخصیت‌های جدیدی که به داستان اضافه می‌شوند، تعاملات جدید و پیچیده‌ای را تجربه خواهند کرد. هر یک از این شخصیت‌ها با ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فرد خود، به جذابیت و عمق داستان افزوده‌اند.

"اوشی نو کو" فصل دوم با انیمیشنی زیبا و کیفیت بالا، موسیقی متن جذاب و داستانی پر از هیجان و درام، یکی از بهترین انیمه‌های سال جاری محسوب می‌شود. این انیمه توانسته است با ترکیب عناصر مختلف، تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش را برای بینندگان به ارمغان بیاورد. توانایی این انیمه در به تصویر کشیدن احساسات و درگیری‌های شخصیت‌ها، از نقاط قوت اصلی آن است.

اگر به دنبال یک انیمه پرهیجان با داستانی عمیق و شخصیت‌هایی به‌یادماندنی هستید، "اوشی نو کو" فصل دوم یک انتخاب عالی است. این انیمه با داستان منحصر به فرد و ماجراجویی‌های جذاب، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. حتماً این انیمه را در لیست تماشاهای خود قرار دهید.