مانگا "Suki na Ko ga Megane wo Wasureta" در بهار 2024 و با جلد دوازدهم به پایان میرسد

مانگا "Suki na Ko ga Megane wo Wasureta" در بهار 2024 و با جلد دوازدهم به پایان میرسد

جلد یازدهم مانگا (Suki na Ko ga Megane wo Wasureta) The Girl I Like Forgot Her Glasses اثر Koume Fujichika، روز شنبه فاش کرد که این مانگا در جلد دوازدهم که در بهار سال 2024 (1403) منتشر خواهد شد، به پایان میرسد. 

این مانگا برای اولین بار در تاریخ 22 نوامبر 2018 (1 آذر 1397) در مجله Gangan Joker، توسط Koume Fujichika مانگاکا این اثر منتشر شده است. این مانگا همچنین بر اساس یک مانگای وب است که از 23 آپریل 2018 در حساب توییتر نویسنده منتشر شده است.

همچنین این مجموعه به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان The Girl I Like Forgot Her Glasses از طریق Comikey از 2 می 2022 و توسط Square Enix از طریق Manga UP درحال انتشار میباشد.


این مانگا همچنین الهام بخش یک انیمه تلوزیونی با عنوان (Suki na Ko ga Megane wo WasuretaThe Girl I Like Forgot Her Glasses میباشد که قسمت اول آن برای اولین بار در تاریخ 4 جولای 2023 (13 تیر 1402) ساعت 23:00 در کانال Tokyo MX به نمایش در آمد. همچنین این انیمه در MBS و BS Asahi درحال پخش میباشد. این انیمه سپس در ژاپن در U-NEXT، ABEMA و سرویس های دیگر پخش خواهد شد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی - شونن - مدرسه ای و زیرشاخه عاشقانه، توسط استودیو GoHands به کارگردانی Susumu Kudou منتشر شده است.

برخی از بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش میکنند، عبارتند از:

Masahiro Itou در نقش Kaede Komura

Shion Wakayama در نقش Ai Mie

Aya Uchida در نقش Asuka Kawato

Minori Suzuki در نقش Maho Tōyama

Ryohei Kimura در نقش Ren Azuma

و...

Suki na Ko ga Megane wo Wasureta


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در این انیمه دختری به نام Ai که عاشق یک پسر به نام Masahiro است، برای دیدار با او در یک کافه ملاقات میکند. اما در حین صحبت با Masahiro، متوجه میشود که عینکش را فراموش کرده است و بدون آن نمی‌تواند خوب ببیند. از آنجایی که Masahiro به آن دختر علاقه دارد، تصمیم می‌گیرد که به او کمک کند و با هم عینک گمشده او را پیدا کنند. در طول سفر، آن‌ها با چالش‌های مختلف روبرو می‌شوند و...


دانلود انیمه Suki na Ko ga Megane wo Wasureta

اخبار
364
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.