دانلود انیمه Bu Xing Si: Yuan Qi

پخش انلاین
زیرنویس چسبیده فارسی
Bu Xing Si: Yuan Qi

دانلود انیمه Bu Xing Si: Yuan Qi

پخش انلاین
زیرنویس چسبیده فارسی
HQ 1080p
AniPlus Rating
8.73 /10
11
MyAnimeList Rating
0 /10
0
دو جوانی که در سایه‌ دو خانواده بزرگ زندگی می‌کردند، آرزوی پنگلای، قلمرو افسانه‌ای جاودانه را داشتند. جنگجویان وارد شدند، ستاره گان‌شی بر فراز آسمان رد شد و طلسم‌ها هجوم آوردند. سنگ ستاره در ظرفی ریخته شد و قدرت نهفته در بدن هر یک از آن‌ها و اشتیاق نامعلومشان را بیدار کرد.

عناوین دیگر

نام انگلیسی:
Blader Soul
نام فارسی:
تیغه‌ی روح
نام ژاپنی:
捕星司·源起

اطلاعات تکمیلی

نوع:
ONA
فصل:
نامشخص
فصل (میلادی):
نامشخص
وضعیت:
پخش از:
10 اسفند 1402 تا 06 اردیبهشت 1403
تعداد قسمت:
18
زمان پخش (ژاپن):
نامشخص
زمان هر قسمت:
20 دقیقه
رده سنی:
PG-13 - نوجوانان ۱۳ سال به بالا
منبع ساخت:
تهیه‌کنندگان:
نامشخص
استودیو سازنده:
نامشخص

درباره دونگهوا  Bu Xing Si: Yuan Qi (تیغه‌ی روح)

دونگهوا Bu Xing Si: Yuan Qi (تیغه‌ی روح) که از 10 اسفند 1402 تا 6 اردیبهشت 1403 در bilibili و همزمان با زیرنویس فارسی در انی پلاس منتشر شد، حماسه‌ای جادویی را روایت می‌کند که دو جوان را در جستجوی قلمرو افسانه‌ای پنگلا به هم پیوند می‌دهد.

دو جوان که در سایه دو خانواده بزرگ زندگی می‌کنند، آرزوی رسیدن به پنگلا، قلمرو جاودانگی را در سر می‌پرورانند. زمانی که جنگجویان وارد میدان می‌شوند، ستاره‌ای به نام گان‌شی در آسمان ظاهر می‌شود و طلسم‌های قدرتمندی به سمت آنها هجوم می‌آورند.

سنگ ستاره‌ای در ظرفی ریخته می‌شود و قدرت نهفته در بدن هر دو جوان و اشتیاق نامعلوم آنها را بیدار می‌کند. این اتفاق، سرآغاز سفری پرفراز و نشیب برای آنها می‌شود تا به رویای خود دست پیدا کنند.

تیغه‌ی روح داستانی پرماجرا و سرشار از نبردهای حماسی، جادو و رمز و راز است که مخاطب را تا انتها مجذوب خود می‌کند. این انیمیشن به طور ظریف به موضوعاتی مانند دوستان، خانواده، فداکاری و جستجوی هویت می‌پردازد.