دانلود انیمه Kui Cheng Shoufu Cong Youxi Kaishi

پخش انلاین
زیرنویس چسبیده فارسی
Kui Cheng Shoufu Cong Youxi Kaishi

دانلود انیمه Kui Cheng Shoufu Cong Youxi Kaishi

پخش انلاین
زیرنویس چسبیده فارسی
HQ 1080p
AniPlus Rating
7.7 /10
53
MyAnimeList Rating
7.66 /10
1,125
پی چیان،یه کارگر مهاجر معمولی به طور تصادفی به سیستم تبدیل ثروت وصل شد که بهش این فرصتو داد که با پول خرج کردن زندگی خودشو از نو شروع کنه.با این حال این سیستم یه شرط داره که با بدست اوردن صد یوان شما میتونین یک یوان بدست بیارین ولی تمام پولی که از دست میدین به جیبتون برمیگرده.پی کیان برای از دست دادن پول صنعت بازی های پرخطر و پول سوز رو انتخاب کرد و عمدا بازی های«جایگزین»درست کرد که بر خلاف قوانین بازار بود.با این حال او بارها و بارها به طور غیرمنتظره ای محبوب شد و پول زیادی بدست اورد و به شکل دردسر سازی تبدیل به پی چیان «جادوگر تجارت» شد که مورد تحسین همه قرار میگرفت ولی فقط خود پی چیانه که میدونه من میخوام پول از دست بدم........

عناوین دیگر

نام انگلیسی:
Losing Money to Be a Tycoon
نام فارسی:
ثروتمندترین مرد در بازی
نام ژاپنی:
亏成首富从游戏开始
نام های دیگر:

اطلاعات تکمیلی

نوع:
ONA
فصل:
نامشخص
فصل (میلادی):
نامشخص
وضعیت:
پخش از:
14 بهمن 1402 تا 22 اردیبهشت 1403
تعداد قسمت:
16
زمان پخش (ژاپن):
نامشخص
زمان هر قسمت:
19 دقیقه
رده سنی:
PG-13 - نوجوانان ۱۳ سال به بالا
منبع ساخت:
تهیه‌کنندگان:
استودیو سازنده:
ژانر ها:

درباره دونگهوا Losing Money to Be a Tycoon (ثروتمندترین مرد در بازی)

دونگهوا Losing Money to Be a Tycoon (ثروتمندترین مرد در بازی) از 14 بهمن 1402 در bilibili و به طور همزمان با ترجمه فارسی در انی پلاس در حال پخش است. این انیمیشن کمدی-فانتزی، داستان پی چیان، یک کارگر مهاجر معمولی را روایت می‌کند که به طور اتفاقی به سیستم تبدیل ثروت وصل می‌شود. این سیستم به او فرصتی دوباره برای شروع زندگی با پول خرج کردن می‌دهد، اما با یک شرط عجیب: به ازای هر 100 یوان که کسب کند، فقط 1 یوان دریافت می‌کند، اما تمام پولی که از دست می‌دهد به طور کامل به او باز می‌گردد!

پی چیان که مصمم به از دست دادن پول است، به سراغ صنعت بازی‌های پرخطر و پول‌سوز می‌رود. او عمداً بازی‌هایی "جایگزین" خلق می‌کند که قوانین بازار را زیر پا می‌گذارند. با کمال تعجب، این بازی‌ها به طور غیرمنتظره‌ای محبوب می‌شوند و ثروت هنگفتی را برای او به ارمغان می‌آورند. پی چیان به "جادوگر تجارت" تبدیل می‌شود که همه او را تحسین می‌کنند، اما در اعماق وجودش، فقط یک آرزو دارد: پول از دست دادن!

Losing Money to Be a Tycoon با ایده‌های خلاقانه و طنزپردازی هوشمندانه، به دنیای وارونه تجارت می‌پردازد. این انیمیشن سرگرم‌کننده و جذاب، به مخاطب یادآوری می‌کند که همیشه راه‌های غیرمعمول و غیرمنتظره‌ای برای رسیدن به موفقیت وجود دارد.