دانلود انیمه Seiyuu Radio no Uraomote

پخش انلاین
زیرنویس چسبیده فارسی
Seiyuu Radio no Uraomote

دانلود انیمه Seiyuu Radio no Uraomote

پخش انلاین
زیرنویس چسبیده فارسی
HQ 1080p
AniPlus Rating
7.35 /10
37
MyAnimeList Rating
6.98 /10
16,090
یوهی یوگوره و یاسومی اوتاتانه دو صداپیشه دبیرستانی که اتفاقا توی یه مدرسه تحصیل می کنن و به طور تصادفی هم همکلاسی هستن، دو مجری یه برنامه هفتگی رادیویی هستن. اونا به عنوان همکلاسی و صداپیشه، دوستی عالیشون رو به همه شنونده ها نشون میدن! حداقل، ظاهرا که اینطوره. در واقعیت، دختر ساکت چیکا و یومیکوی عشق فشن کاملا متضاد همدیگه هستن. و اونا مطلقا نمی تونن همدیگه رو تحمل کنن. یهویی، هرج و مرج و توهین فوران می کنه. یهویی، اونا بهترین دوستای همدیگه میشن. این رابطه پر فراز و نشیب اونا رو به کجا میرسونه؟

عناوین دیگر

نام انگلیسی:
The Many Sides of Voice Actor Radio
نام فارسی:
وجه های مختلف صداپیشه ی رادیو
نام ژاپنی:
声優ラジオのウラオモテ
نام های دیگر:
مشاهد همه عنوان های دیگر
The Two Sides of Voice Actor Radio

اطلاعات تکمیلی

نوع:
فصل:
فصل (میلادی):
وضعیت:
پخش از:
22 فروردین 1403 تا 06 تیر 1403
Available At:
تعداد قسمت:
12
زمان پخش (ژاپن):
چهار شنبه ساعت 21:00
زمان هر قسمت:
23 دقیقه
رده سنی:
PG-13 - نوجوانان ۱۳ سال به بالا
منبع ساخت:
استودیو سازنده:

درباره انیمه Seiyuu Radio no Uraomote (وجه های مختلف صداپیشه ی رادیو)

انیمه "سایو رادیو نو اوراوموته" یا به انگلیسی "The Many Sides of Voice Actor Radio" از تاریخ 22 فروردین (یا چهارشنبه) شروع به پخش شده و در سرویس Crunchyroll در دسترس است، همچنین همزمان در انی پلاس نیز منتشر می‌شود. این انیمه داستان دو دبیرستانی به نام‌های یوهی یوگوره و یاسومی اوتاتانه را روایت می‌کند، که اتفاقاً همکلاسی هستند و به طور تصادفی دو مجری یک برنامه رادیویی هفتگی هستند.

این دو به عنوان همکلاسی‌ها و صداپیشه‌ها، دوستی خوبی را در برنامه‌ی رادیویی‌شان به نمایش می‌گذارند، حداقل به نظر می‌آید. اما در واقعیت، چیکا دختر ساکت و یومیکو عاشق مد و فشن هستند و دو شخصیت کاملاً متضاد هستند. آنها به سختی تحمل یکدیگر را دارند و گاهی هم درگیر جدل‌ها و نزاع‌هایی می‌شوند. اما با گذر زمان، روابط آنها تغییر می‌کند و آنها بهترین دوستان یکدیگر می‌شوند. این داستان پر از فراز و نشیب و تغییرات جالب روابطشان است.

ژانر‌های اصلی این انیمه شامل کمدی، مدرسه‌ای و یوری است. استودیو Connect، این انیمه را بر اساس لایت ناولی با همین نام تولید کرده است.

این انیمه با ترکیبی از کمدی، درام، و روابط انسانی مختلف، برای علاقه‌مندان به داستان‌های مدرسه‌ای و روابط انسانی جذاب و دیدنی است. اگر به دنبال یک انیمه سرگرم‌کننده و با داستانی جذاب هستید، "سایو رادیو نو اوراوموته" یک گزینه عالی است.