تریلر بازی Dragon Ball Xenoverse 2 شخصیت جدید Gohan DLC را نشان میدهد

تریلر بازی Dragon Ball Xenoverse 2 شخصیت جدید Gohan DLC را نشان میدهد

شرکت Bandai Namco Entertainment America پخش تریلر جدیدی برای دومین پک "Hero of Justice" DLC برای بازی "Dragon Ball Xenoverse 2" را از روز چهارشنبه آغاز کرد. در این ویدیو نشان داده میشود که DLC جدید در روز پنجشنبه عرضه میشود. این ویدیو همچنین از شخصیت DLC جدید Gohan (Beast) از فیلم انیمه Dragon Ball Super: Super Hero رونمایی میکند که سومین شخصیت بازی «Hero of Justice DLC Pack 2» خواهد بود.

"Hero of Justice DLC Pack 2" شامل شخصیت های Orange Piccolo, Piccolo (Power Awakening) و Gohan (Beast) است.


بازی "Hero of Justice DLC Pack 1" شامل Gamma 2, Gamma 1 و Gohan از فیلم انیمه Dragon Ball Super: Super Hero به عنوان شخصیت های قابل بازی است. بسته DLC پاییز گذشته عرضه شد.

شرکت Bandai Namco Entertainment بازی "Dragon Ball Xenoverse 2" را برای پلفترم های PlayStation 4، Xbox One, و PC در آمریکای شمالی و اروپا در اکتبر 2016 عرضه و در ژاپن برای PlayStation 4 در نوامبر 2016 منتشر کرد. سپس این شرکت این بازی را برای پلتفرم Nintendo Switch در ژاپن و غرب در سپتامبر 2017 عرضه کرد. این بازی در دسامبر 2019 برای پلتفرم بازی از بین رفته Stadia گوگل عرضه شد.

اولین بازی Dragon Ball Xenoverse برای پلتفرم های PS4، PS3، Xbox One و Xbox 360 در ژاپن، اروپا و آمریکای شمالی در فوریه 2015 عرضه شد. این بازی همچنین در همان ماه از طریق Steam برای PC  عرضه شد.

این سری بازی بیش از 10 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

اخبار
222
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.