ساخت انیمه تلوزیونی اقتباسی "As a Reincarnated Aristocrat, I'll Use My Appraisal Skill to Rise in the World" تایید شد

ساخت انیمه تلوزیونی اقتباسی "As a Reincarnated Aristocrat, I'll Use My Appraisal Skill to Rise in the World" تایید شد

حساب رسمی توییتر Miraijin A (همچنین به عنوان Jinei Mirai شناخته می شود) نویسنده لایت ناول (Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru: Jakushou Ryouchi wo Uketsuida node, Yuushuu na Jinzai wo Fuyashiteitara, Saikyou Ryouchi ni Natteta) روز سه شنبه خبر داد که این مجموعه در سال 2024 (1402 - 1403) یک انیمه تلویزیونی اقتباسی دریافت خواهد کرد. 

همچنین وبسایت برای این انیمه تلوزیونی افتتاح شده است که در آن تریلر معرفی این انیمه تلوزیونی به همراه پوستری از آن منتشر شده و در ادامه برخی از کارکنان و بازیگران انیمه (به همراه تصویری از شخصیت هایی که نقش آنها را ایاف خواهند کرد) معرفی شده اند.


بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش خواهند کرد، عبارتند از:

Natsumi Fujiwara as Ars Louvent


Taito Ban as Ritsu Muses


Narumi Kaho as Charlotte Wraith


Miho Okasaki as Rosell Kischa


انیمه تلوزیونی (Tensei Kizoku, Kantei Skill de Nariagaru: Jakushou Ryouchi wo Uketsuida node, Yuushuu na Jinzai wo Fuyashiteitara, Saikyou Ryouchi ni Natteta) As a Reincarnated Aristocrat, I'll Use My Appraisal Skill to Rise in the World در ژانر ایسکای و تناسخ توسط استودیو studio MOTHER ساخته خواهد شد.

کارکنانی که در ساخت این انیمه معرفی شدند، شامل:

کارگردان: Takao Kato

فیلمنامه نویس: Yasuhiro Nakanishi

کارگردانی صدا: Toshiki Kameyama

موسیقی: Kujira Yumemi

همچنین JIMMY تصویرگری این لایت ناول؛ بمناسبت خبر ساخت این انیمه تصویری از شخصیت های اصلی طرحی و منتشر کرده است (تصویری که در پایین مشاهده میکنید).


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Miraijin A با تصویرگری JIMMY، در تاریخ 2 جولای 2020 (12 تیر 1399) منتشر شده است. این لایت ناول از 14 مارس 2023 توسط Kodansha USA به زبان انگلیسی منتشر شده است.

این لایت ناول برای اولین بار در وبسایت (Shōsetsuka ni Narō) Let's Become Novelists توسط Miraijin A منتشر شد و سپس در سال 2020 با تصاویر JIMMY بصورت چاپی منتشر شد. 


همچنین مانگایی اقتباسی از این لایت ناول در تاریخ 26 ژوئن 2020 (6 تیر 1399) به داستان نویسی Miraijin A و طراحی Natsumi Inoue، در مجله Magazine pocket منتشر شده است. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان As a Aristocrat Reincarnated, I'll Use My Appraisal Rishadan Skill توسط USA  از 15 نوامبر 2022 درحال انتشار میباشد.

Kodansha یازدهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را روز سه شنبه منتشر کرد.

همچنین Natsumi Inoue طراح این مانگا هم، بمناسبت خبر ساخت انیمه تلوزیونی این اثر تصویری از دو کاراکتر اصلی این انیمه طراحی و منتشر کرده است (تصویری که در پایین مشاهده میکنید).

اخبار
633
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.