تاریخ پخش انیمه "The Quintessential Quintuplets~" اعلام شد

تاریخ پخش انیمه "The Quintessential Quintuplets~" اعلام شد

وب سایت رسمی فرنچایز 5-toubun no Hanayome، روز جمعه فاش کرد که انیمه جدید این فرنچایز با عنوان (5-toubun no Hanayome∽) The Quintessential Quintuplets~ بصورت یک قسمت ویژه در تابستان از تلویزیون روی آنتن میرود و به مدت سه هفته از ۱۴ جولای 2023 (23 تیر 1402) در سینماهای ژاپن نمایش داده میشود.

همچنین این وبسایت پوستر جدیدی برای این انیمه ویژه منتشر کرده است (تصویری که در پایین مشاهده میکنید).

5-toubun no Hanayome∽


چندی پیش بود که این انیمه در رویداد ویژه Quintessential Quintuplets 2023 خبر ساخت آن تایید شد؛ که در این رویداد اعلام شد این انیمه جدید اقتباسی از مانگای این اثر میباشد، و با عنوان جدید "5-toubun no Hanayome∽" منتشر میشود. این انیمه داستان هایی را اقتباس میکند که هنوز در پروژه های قبلی سری تلوزیونی و سینمایی این انیمه ظاهر نشده اند.

شش بازیگر اصلی که هم در سری قبلی این انیمه حضور داشتند و در این انیمه جدید ایفای نقش خواهند کرد، عبارتند از:

Minase, Inori در نقش Nakano, Itsuki

Itou, Miku در نقش Nakano, Miku

Taketatsu, Ayana در نقش Nakano, Nino

Sakura, Ayane در نقش Nakano, Yotsuba

Hanazawa, Kana در نقش Nakano, Ichika

Matsuoka, Yoshitsugu در نقش Uesugi, Fuutarou

این انیمه برخلاف سری قبلی این انیمه که توسط استودیو Tezuka Productions ساخته شده بودند، ساخت این انیمه جدید بر عهده استودیو Shaft خواهد بود که به کارگردانی Miyamoto, Yukihiro، در ژانر کمدی - شونن - مدرسه ای - عاشقانه منتشر خواهد کرد.


سری تلوزیونی این اثر دو فصل منتشر شد؛ که اولین فصل در عنوان "5-toubun no Hanayome" در 11 ژانویه 2019 (21 دی 1397) به نمایش در آمد و با 12 قسمت در تاریخ 29 مارس 2019 (9 فروردین 1398) به اتمام رسید. سپس دومین فصل این انیمه از 8 ژانویه 2021 تا 26 مارس 2021 (19 دی 1399 تا 6 فروردین 1400) همانند فصل اول در 12 قسمت منتشر شد

5-toubun no Hanayome


همچنین یک انیمه سینمایی از این فرنچایز منتشر شده که پایانی بر سری تلوزیونی این اثر بوده است که در 20 می 2022 (30 اردیبهشت 1401) با عنوان "5-toubun no Hanayome Movie" بمدت زمان 2 ساعت و 16 دقیقه در ژاپن اکران شد.

Crunchyroll نمایش این انیمه سینمایی را در ایالات متحده و کانادا با زیرنویس انگلیسی و با دوبله انگلیسی در 2 دسامبر آغاز کرد.


سری تلوزیونی این انیمه اقتباسی از مانگایی در همین عنوان (5-toubun no Hanayome) میباشد که توسط Haruba, Negi، مانگاکا این اثر در مجله هفتگی Shounen Magazine، برای اولین بار در تاریخ 9 آگوست 2017 (18 مرداد 1396) منتشر و در 19 فوریه 2020 (30 بهمن 1398) به تمام رسید. 

همچنین این مانگا از 26 ژوئن 2018 به زبان انگلیسی با عنوان The Quintessential Quintuplets توسط Kodansha Comic USA منتشر شده است.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

یک کمدی عاشقانه دبیرستانی با دخترانی 5 برابر زیباتر! یک پسر دبیرستانی باید به صورت نیمه وقت کار کند تا به 5 خواهر کمک کند که بتواندد فارغ التحصیل شوند، اما تنها چیزی که این 5 قلوها در آن اشتراک دارند این است که از درس خواندن متنفرند! 5 دخنر که هر کاری غیر از درس خواندن انجام می دهند، و معلم شان: یک پسر دبیرستانی که فقط درسخوان بوده و چیز دیگری نیست. فوتارو یوئسوگی کار تدریس را به عهده می گیرد چون به پول نیاز دارد، اما زمانی که دانش آموزانش، 5 دختر زیبای تاجر ثروتمند- بهانه هایی ...


دانلود انیمه The Quintessential Quintuplets~(به محض انتشار)

اخبار
1K
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.