مانگا عاشقانه جدیدی با عناون "Kimi ga Daredemo Aishiteru" در 1 ژوئن منتشر خواهد شد

مانگا عاشقانه جدیدی با عناون "Kimi ga Daredemo Aishiteru" در 1 ژوئن منتشر خواهد شد

شماره ژوئن مجله Kodansha's Be-Love روز دوشنبه فاش کرد که هنرمند مانگا Keiku Hagiwara، یک مانگای جدید با عنوان (Kimi ga Daredemo Aishiteru) You'd Fall in Love With Anyone را در شماره بعدی این مجله در تاریخ 1 ژوئن 2023 (11 خرداد 1402) منتشر خواهد کرد. این سومین مانگایی میباشد که Keiku آن را خلق و طراحی میکند.

این مجله تصویری برای کاور این مانگا با متن "دوست دختری که او به آن افتخار میکرد یک شیطان بود. یک تعلیق عاشقانه پیچیده از عشق و خیانت با یک برنامه دوستیابی شروع میشود." منتشر کرد (تصویری که در پایین مشاهده میکنید).


دو مانگا قبلی که Keiku Hagiwara خالق آن ها میباشد؛ هر دو در سال 2019 (1398) منتشر شده اند. 

مانگا اولی با عنوان (?Soredemo Ai wo Chikaimasu ka) ?Will You Still, Pledge Me Your Faithful Love، برای اولین بار در تاریخ 28 ژوئن 2019 (7 تیر 1398) در ژانر درام و عاشقانه، در وبسایت Mecha Comic Amutus Corporation منتشر کرده و در جولای 2022 به اتمام رسانده است.

Futabasha هشتمین و آخرین جلد گردآوری شده از این مانگا را در آگوست 2022 منتشر کرد. همچنین Coolmic در حال انتشار مانگا به زبان انگلیسی است.

این مانگا همچنین الهام‌ بخش یک سریال تلویزیونی لایو اکشنی بود که در اکتبر 2021 در  TV Asahi پخش شد.


دومین مانگای Keiku Hagiwara، در تاریخ 31 اکتبر 2019 (9 آبان 1398) با عنوان (Kisarazu-kun no xx ga Mitai) !Show It to Me, Baby در ژانر جوسی منتشر شده است.

(وبلاگی در ارتباط با ژانر جوسی منتشر شده است)


اخبار
245
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.