اولین تریلر انیمه تلوزیونی ".Saijaku Tamer wa Gomi Hiroi no Tabi wo Hajimemashita" منتشر شد

اولین تریلر انیمه تلوزیونی ".Saijaku Tamer wa Gomi Hiroi no Tabi wo Hajimemashita" منتشر شد

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی (.Saijaku Tamer wa Gomi Hiroi no Tabi wo HajimemashitaThe Weakest Tamer Began a Journey to Pick Up Trash، روز چهارشنبه اولین تریلر رسمی این انیمه تلوزیونی را به همراه پوستر جدیدی از آن منتشر کرد (تصویری که در پایین مشاهده میکنید). همچنین این وبسایت چن تن از بازیگران انیمه، کارکنان و هنرمند آهنگ های تم انیمه را معرفی و تاریخ پخش این انیمه تلوزونی را اعلام کرد.

انیمه تلوزیونی .Saijaku Tamer wa Gomi Hiroi no Tabi wo Hajimemashita قرار است در سال 2024 (1402 - 1403) منتشر شود.

.Saijaku Tamer wa Gomi Hiroi no Tabi wo Hajimemashita


دو بازیگر اصلی که معرفی شدند ، عبارتتد از:

Aina Suzuki در نقش Ivy

Mutsumi Tamura در نقش Sora

این انیمه تلوزیونی در ژانر فانتزی - ماجراجویی - ایسکای و تناسخ، توسط استودیو Studio Massket به گارکردانی Yamauchi, Shigeyasu ساخته میشود.

برخی دیگر از دست اندرکارانی که در ساخت این انیمه مشارکت دارند، شامل:

فیلمنامه نویس: Takayama, Katsuhiko

موسیقی: Yumemi, Kujira

خالق اصلی: Honobonoru500

همچنین آهنگ اوپنینگ این انیمه با عنوان (Hate no Nai Tabi) An Endless Journey توسط Aina Suzuki (یکی از بازیگران اصلی انیمه) اجرا میشود.

.Saijaku Tamer wa Gomi Hiroi no Tabi wo Hajimemashita


انیمه تلوزیونی .Saijaku Tamer wa Gomi Hiroi no Tabi wo Hajimemashita اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Honobonoru500 با تصویرگری Nama، در تاریخ 9 نوامبر 2019 (18 آبان 1398) منتشر شده است. این لایت ناول به زبان انگلیسی با عنوان The Weakest Tamer Began a Journey to Pick Up Trash توسط Seven Seas Entertainment تحت عنوان Airship از 25 اکتبر 2022 منتشر کرده است.

لایت ناول .Saijaku Tamer wa Gomi Hiroi no Tabi wo Hajimemashita برای اولین بار توسط Honobonoru500 در وبسایت Shōsetsuka ni Naro در نوامبر 2018 منتشر شد، سپس TO Books شروع به انتشار داستان به صورت چاپی با تصاویر Nama کرد که با جلد اول در نوامبر 2019 شروع شد. TO Books جلد هشتم رمان را در نوامبر 2022 منتشر و جلد نهم آن در 10 ژوئن منتشر کرد.
همچنین Seven Seas Entertainment جلد سوم رمان را در 4 آپریل منتشر کرد. 


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در دنیای Ivy، ستاره ها همه چیز هستند. او یک رام کننده است که برای تحت سلطه در آوردن هیولاها و حیوانات به دنیا آمده است. در حالی که زندگی اش در خطر است، Ivy به سوی جنگل فرار میکنید و در آنجا با یک اسلایم کوچک ضعیف به نام Sora دوست میشود - موجودی که میتواند رام کند.


دانلود انیمه .Saijaku Tamer wa Gomi Hiroi no Tabi wo Hajimemashita  (به محض انتشار)

اخبار
1K
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.