تاریخ پخش یازدهمین فصل انیمه تلوزیونی "Yami Shibai" مشخص شد

تاریخ پخش یازدهمین فصل انیمه تلوزیونی "Yami Shibai" مشخص شد

کارکنان انیمه تلویزیونی سری Yamishibai: Japanese Ghost Stories روز شنبه اعلام کردند که فصل یازدهم این انیمه تلوزیونی در ماه جولای 2023 (تیر 1402) در کانال TV Tokyo پخش خواهد شد. همچنین این کارکنان از پوستر جدیدی برا این فصل رونمایی کردند (تصویری که در پایین مشاده میکنید).
فصل جدید این انیمه جدید با مضمون "anew" یا "again" خواهد بود زیرا افسانه های شهری جدید را روایت میکند.

همچنین اعلام شد که Kanji Tsuda دوباره نقش خود را به عنوان Storyteller (راوی یا قصه گو) ایفا خواهد کرد.

فصل جدید این انیمه همانند فصل های قبلی آن توسط استودیو ILCA ساخته خواهد شد و به کارگردانی دوباره Akira Funada منتشر خواهد شد.


اولین فصل این انیمه تلوزیونی که شروعی برای سری تلوزیونی این فرنچیز بود، با عنوان "Yami Shibai" از 15 جولای 2013 تا 30 سپتامبر 2013 (24 تیر 1392 تا 8 مهر 1392) با 13 قسمت به نمایش درآمد. Crunchyroll انیمه را هنگام پخش در ژاپن، پخش کرد. دهمین فصل این انیمه در 10 ژانویه 2022 (20 دی 1400) به نمایش درآمد و با 13 قسمت در تاریخ 4 آپریل 2022 (15 فروردین 1401)، با عنوان "Yami Shibai 10" به پایان رسید. Crunchyroll همانند بقیه فصل ها، فصل دهم این انیمه را هم هنگام پخش در ژاپن، پخش کرد. 

این انیمه همچنین الهام بخش یک سریال لایو اکشنی بود که در سپتامبر 2020 در ژاپن به نمایش درآمد. Crunchyroll این لایو اکشن را استریم میکرد. 

Yami Shibai 10


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

قصه گوی مرموزی که نقاب زرد دارد، مردی است که اسم حقیقی و هویتش ناشناس است. مرد نقاب پوش در تاریکی شب درجمع بچه ها حاضر میشود و داستان هایی ترسناک بر پایه افسانه های عامیانه ژاپن تعریف میکند بطوری که شنوندگانش را وحشت فرا میگیرد. بهرحال این قصه گو یک قصه گوی معمولی نیست. او در شیوه داستان گویی کامیشیبای از یک دستگاه اسکرول دهنده کاغذ استفاده میکند تا به قصه گوییِ دیوانه وار خود جلوه های بصری نیز اضافه کند. یامی شیبای مجموعه ای از داستان های کوتاه ترسناک است که با داستان یک مرد مجرد شروع میشود که بعد از نقل مکان به یک اپارتمان جدید بلافاصله نور شریری را حس میکند که او را تحت فشار قرار میدهد. طلسمی روی سقفش قرار دارد، ولی او بی خبر است که آن یکی از چند طلسم حفاظتی ست که او را از چاه بی انتهای رنج و عذاب دور میکند. هر داستان از دیگری ترسناکتر و منزجرکننده تر است بطوری که فردِ شنونده ی قصه گو خودش را درحالی که گرفتار دنیای شریر کلماتِ او شده، می یابد.

اخبار
321
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.