مانگا "Youkai Watch" در جلد 23 به پایان خواهد رسید

مانگا "Youkai Watch" در جلد 23 به پایان خواهد رسید

Shogakukan طی خبری اعلام کرد که، جلد بیست و سوم مانگا (Youkai Watch) Yo-kai Watch اثر Noriyuki Konishi را به عنوان جلد نهایی خود فهرست کرده است که در 26 می 2023 (5 خرداد 1402) منتشر خواهد شد. جلد بیست و سوم و آخر مانگا شامل داستان اصلی مانگا با عنوان "Whisper" خواهد بود.


مانگا Youkai Watch برای اولین بار توسط Noriyuki Konishi مانگاکا این اثر در تاریخ 15 دسامبر 2012 (25 آذر 1391) در مجله CoroCoro Comic منتشر شده است. این مانگا از 3 نوامبر 2015 به زبان انگلیسی با عناون Yo-kai Watch توسط VIZ Media تحت عنوان Perfect Square (از نام های غربی استفاده میکند) و توسط Shogakukan Asia (از نام های اصلی ژاپنی استفاده میکند) از 1 جولای 2015 منتشر میشود. همچنین به زبان اسپانیایی توسط Norma درحال انتشار میباشد.

 Shogakukan بیست و دومین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در دسامبر 2022 ارسال کرد.

همچنین این مانگا برنده سی و هشتمین جایزه Kodansha Manga و 60 Shogakukan برای بهترین مانگای کودکان در سال های 2014 و 2015 شد.


خلاصه داستان مانگا:

یک روز در حین قدم زدن در شهر، Amano Keita، دانش‌آموز کلاس پنجم، متوجه یک دستگاه اسباب‌بازی کپسولی عجیب در جنگل میشود و تصمیم میگیرد یک اسباب‌بازی بخرد. اما وقتی کپسولی را که میخرد باز میکند، موجودی شبح‌ وار به نام Whisper ظاهر میشود. او که تحت تأثیر قرار گرفته بود که Keita نه فرار کرد و نه او را با سؤالات عجیب خود و زیاد خود متعجب کرد، سپس تصمیم گرفت ساعت Youkai را به Keita بدهد. این ساعت وسیله‌ای است که به کاربر اجازه میدهد تا Youkai را ببیند، موجوداتی خارق‌العاده که دارای انواع مختلفی از توانایی‌های جادویی است و معمولاً برای انسان نامرئی است. ساعت Youkai همچنین به کاربر این امکان را میدهد تا هر Youkai را که دوست داشته است احضار کند تا از قدرت Youkai استفاده کند. با استفاده از آن، Keita و Whisper با بسیاری از Youkai های بدجنس در اطراف شهر روبرو می شوند و...

اخبار
191
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.