عرضه نسخه آنلاین بتا بازی "Granblue Fantasy Versus: Rising" به تعویق افتاد

عرضه نسخه آنلاین بتا بازی "Granblue Fantasy Versus: Rising" به تعویق افتاد

اکانت رسمی توییتر بازی "Granblue Fantasy Versus: Rising" ساخته شرکت Cygames و Arc System Works، روز دوشنبه اعلام کرد که تست آنلاین بتای این بازی بر روی پلتفرم های PlayStation 5 و PlayStation 4 از برنامه قبلی عرضه خود در ماه می به تعویق خواهد افتاد. کارکنان برنامه زمانبندی جدید را در تاریخ بعدی اعلام خواهند کرد.

به گفته Tetsuya Fukuhara، مدیر خالق بازی، بازی در حال حاضر با مشکلات پایداری در حین بازی آنلاین مواجه است و او اضافه کرد که کارکنان می‌خواهند «تجربه‌ای تا حد امکان لذت‌بخش» را حتی در زمان آزمایش بتا ارائه کنند.

بازی Granblue Fantasy Versus: Rising امسال برای پلتفرم های PlayStation 5، PlayStation 4 و Steam منتشر خواهد شد. این بازی شامل نت کد بازگشتی و بازی متقاطع بین سه پلتفرم خواهد بود.

این بازی شامل یک حالت بتل رویال با عنوان "Grand Bruise Legends" و همچنین مکانیک جدید "Ultimate Skills" است که شرکت Cygames آن را به عنوان "نسخه حتی قدرتمندتر از Plus Skills" توصیف می کند. علاوه بر این، بازی شامل یک مکانیک جدید Dash Attack و Triple Attack خواهد بود. این بازی دارای 24 شخصیت قابل بازی از بازی مبارزه قبلی، و همچنین شخصیت ها و مراحل جدید، محتوای داستانی جدید، گرافیک پیشرفته و یک لابی آنلاین خواهد بود. همچنین شخصیت جدیدی که معرفی شده Anila با صداپیشگی Aoi Yūki میباشد.

همچنین در خبری که قبلا از این بازی منتشر شده بود که یک تریلر از این بازی مبارزه ای در رویداد EVO Japan 2023 منتشر شده بود.

اخبار
223
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.