مانگا "Radiation House" به پخش هفتگی خود بازخواهد گشت

مانگا "Radiation House" به پخش هفتگی خود بازخواهد گشت

طی خبری که اعلام شد، Tomohiro Yokomaku و Taishi Mori خالقان مانگا "Radiation House"، پس از وقفه ای 30 - 40 روزه این مانگا را دوباره از سر گرفتند.

این مانگا در 1 مارس 2023 (10 اسفند 1401) به دلیل وضعیت نامناسب سلامتی Taishi Mori طراح این مانگا متوقف شده بود. همچنین قبلاً در جولای 2020 این مانگ وارد وقفه شده بود و در نوامبر 2020 از سر گرفته شده بود.

مانگا Radiation House به طراحی Taishi Mori و داستان نویسی Tomohiro Yokomaku، برای اولین بار در مجله Grand Jump در 21 اکتبر سال 2015 (29 مهر 1394) منتشر شده است.. Shueisha چهاردهمین جلد گردآوری شده مانگا را در 17 فوریه منتشر کرد.


این مانگا الهام بخش یک سریال تلویزیونی اقتباسی زنده بود که فصل اول آن در آپریل 2019 در ژاپن نمایش داده شد. سپس فصل دوم این سریال لایو اکشن فصل دوم در اکتبر 2021 پخش شد.


خلاصه داستان این مانگا:

Iori Igarashi یک تکنسین رادیولوژی با استعداد است که صبورانه منتظر فرصتی برای همکاری با An Amakasu، دوست دوران کودکی خود بوده است. پس از استخدام در بیمارستان خانواده او، او مصمم است به قولی که با An در جوانی آنها داده بود عمل کند. متأسفانه، او که سال‌ها از ارتباط خارج شده بود، او را نمی‌شناسد. از اونجایی که انواع پرونده ها وارد بخش می شوند، او باید مهارت های او را تصدیق کند و یاد بگیرد که با هم کار کند تا بیماران بتوانند بهترین درمان ممکن را دریافت کنند. در حالی که آن دو با یکدیگر سازگار می شوند، آیا آن دوست دوران کودکی اش را که تمام این مدت با او کار کرده است، میشناسد؟

اخبار
187
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.