شخصیت جدیدی به بازی "Naruto to Boruto: Shinobi Striker" اضافه شد

شخصیت جدیدی به بازی "Naruto to Boruto: Shinobi Striker" اضافه شد

وبسایت رسمی فرنچایز Naruto روز جمعه فاش کرد که Minato Namikaze (نسخه Reanimation) اولین شخصیت جدید در فصل ششم برای بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker خواهد بود. این شخصیت سی و چهارمین شخصیت کلی DLC بازی خواهد بود و به زودی عرضه خواهد شد.

فصل ششم بازی دارای سه شخصیت خواهد بود و در فصل بهار تا تابستان امسال منتشر خواهد شد. فصل هفتم نیز دارای سه شخصیت خواهد بود و در پاییز تا زمستان امسال منتشر خواهد شد.


شخصیت هایی که در فصل اول حضور داشتند: Jiraiya, Sarutobi, Orochimaru, Minato Namikaze, Tobirama Senju, Hashirama Senju, Tsunade, Obito Uchiha, و Madara Uchiha.

شخصیت های فصل دوم بازی شامل: Zabuza Momochi، Haku، Ohnoki، Killer Bee، Sasuke Uchiha ، Ino Yamanaka، Might Guy، Mei Terumi و Naruto Uzumaki.

شخصیت های فصل سوم: Kakashi Hatake , Neji Hyūga, Shisui Uchiha, Naruto Uzumaki , and Boruto Uzumaki.

فصل چهارم بر موضوع "بازسازی" متمرکز بود و شامل شخصیت های زیر بود: Sakura Haruno، Nagato، Itachi، Sasuke Uchiha و Kawaki.

در فصل پنجم پنج شخصیت جدیدی با موضوع «Legacy» به بازی اضافه شد. شخصیت‌های این فصل عبارتند از: Madara Uchiha ،Temari، Konohamaru Sarutobi، Naruto Uzumaki و Isshiki Ōtsutsuki.

شرکت Bandai Namco Entertainment این بازی بازی را برای پلتفرم های PlayStation 4، Xbox One و PC از طریق Steam در آمریکا، اروپا و آسیای جنوب شرقی در آگوست 2018 منتشر کرد. این بازی در آگوست 2018 در ژاپن برای PlayStation 4 عرضه شد.


Bandai Namco Entertainment America بازی را توضیح می دهد:

بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker یک عنوان چند نفره با سرعت بالا در مقابل چهار به چهار است که با استفاده از نقش های خاص شخصیت، بازی انجام میشود. شخصیت ها به چهار نقش تقسیم می شوند: حمله، محدوده، دفاع و شفا. تیم‌هایی که از این چهار نوع شخصیت استفاده می‌کنند، حریفان قدرتمندی در میدان نبرد خواهند بود.

اخبار
417
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.