تریلر جدیدی از فصل دوم انیمه تلوزیونی "Saihate no Paladin" منتشر شد

تریلر جدیدی از فصل دوم انیمه تلوزیونی "Saihate no Paladin" منتشر شد

وب سایت رسمی انیمه تلویزیونی "Saihate no Paladin"، روز جمعه تریلر جدیدی از فصل دوم این انیمه با عنوان "Saihate no Paladin 2nd Season"، به همراه پوستر جدیدی از آن منتشر کرد (تصویری که در پایین مشاهده میکنید). این وبسایت همچنین تعدادی از بازیگرانی که در فصل دوم حضور دارند و کارکنان انیمه را معرفی و همچنین تاریخ پخش این فصل جدید را اعلام کرد.

انیمه تلوزیونی Saihate no Paladin 2nd Season در پاییز 2023 (1402) منتشر خواهد شد.

Saihate no Paladin 2nd Season


برخی از بازیگرانی در فصل دوم حضور دارند

Ayumu Murase در نقش Meneldor

Eri Suzuki در نقش Robina Goodfellow (Bee)

Koji Yusa در نقش Antonio

Kenji Nomura در نقش Reystov

Minoru Inaba در نقش Bart Bagley

Atsushi Tamaru در نقش Ethelbald

Aoi Yūki در نقش Gracefeel

Katsuyuki Konishi در نقش Blood

Yui Horie در نقش Mary

Nobuo Tobita در نقش Augustus

همچنین Shōya Chiba در نقش William G به عنوان یک بزرگسال و Maki Kawase همانند فصل اول نقش William G در دوران کودکی اجرا میکنند.

انیمه تلوزیونی Saihate no Paladin 2nd Season در ژانر فانتزی - اکشن - ماجراجویی - ایسکای و تناسخ، برخلاف فصل اول، با همکاری دو استودیو OLM و Sunrise Beyond به کارگردانی Iwanaga, Akira، منتشر خواهد شد.

برخی دیگر از عواملی که معرفی شدند، شامل:

کارگردانی صدا: Yaginuma, Tomohiko

موسیقی: Hoashi, Keigo

مدیر فیلمبرداری: Kuchiba, Takeshi

فیلمنامه نویس: Takahashi, Tatsuya

کارگردان هنری: Yang, Zechen

و...


اولین فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "Saihate no Paladin" در 9 اکتبر 2021 (17 مهر 1400) به نمایش درآمد و با 12 قسمت در تاریخ 3 ژانویه 2022 (13 دی 1400) به اتمام رسید. Crunchyroll این انیمه را در حین پخش در ژاپن، پخش میکرد. این فصل توسط استودیو Children's Playground Entertainment ساخته شده بود.

Saihate no Paladin


انیمه تلوزیونی Saihate no Paladin اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Yanagino, Kanata و با تصویرگری Rin, Kususaga در تاریخ 25 مارس 2016 (6 فروردین 1395) منتشر شده است. این لایت ناول همچنین از تاریخ 2 فوریه 2017 توسط J-Novel Club به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان The Faraway Paladin منتشر شده است.


خلاصه داستان این انیمه:

در شهری از مردگان که مدتهاست ویران شده و به دور از تمدن بشری است، فرزند یک انسان زندگی می‌کند. نام او "ویل" است، و توسط سه روح، بزرگ شده است: جنگجوی اسکلتی پرشور، خون؛ کاهن مومیایی زیبا، مَری؛ و جادوگر شبح‌وار دمدمی‌مزاج ، گاس. این سه نفر به پسر عشق می‌ورزند و هر آنچه که می‌دانند را به او می‌آموزند. اما یک روز، ویل شروع به پرسیدن کرد: "من کیستم؟" ویل باید رمز و رازهای سرزمین دورافتاده‌ی مردگان را آشکار کند و گذشته‌ی مخفی ارواح را کشف کند. او باید عشق و رحمت خدایان خوب، و تعصب و دیوانگی بدها را بیاموزد. و وقتی همه چیز را بداند، پسر اولین قدم خود را در راه قهرمان (جوانمرد) شدن برمی‌دارد.


دانلود انیمه Saihate no Paladin 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
1K
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.