نقد و بررسی انیمه "Bleach:Thousand-Year Blood War"

نقد و بررسی انیمه "Bleach:Thousand-Year Blood War"

نقد و بررسی انیمه "Bleach:Thousand-Year Blood War"


سال 2012، Bleach انیمه طولانی مدت خود را بدون اقتباس آخرین آرک از مانگا به پایان رساند. برخی از طرفداران گیج و متعجب بودند که انیمه بطور کل آرک نهایی خود را حذف کرده یا ادامه خواهد داد. جواب این سوال بعد 8 سال در یک رویداد عظیم که بیستمین سالگرد انیمه Bleach بود به طرفداران این انیمه داده شد که آخرین آرک مانگا تبدیل به یک انیمه خواهد شد. 


داستان انیمه Bleach Thousand-Year Blood War قطعا قابل پیش بینی نمیباشد مخصوصا برای افرادی که مانگا رو نخوندن. روایت داستان بطور کامل مشخص میکند چگونه گذشته میتواند آینده دنیای بلیچ رو تحت تاثیر خود قرار بده. حول داستان بر اساس آرک آخر مانگاست که ایچیگو کوروساکی باجامعه روح و متحدانش وارد مبارزه ای خونین با دشمن جدیدی که این فصل اضافه شده و کامل تونسته بخشی از بار داستان رو به دوش بکشه بنام Wandenreich میشوند. داستان Bleach Thousand-Year Blood War دقیقا همانطور است که طرفداران انتظار داشتند، صحنه های جنگی و اکشن با خونریزی های متعدد، توجه به جزئیات بصورت شگفت انگیز و خط داستانی بهتر و جذابتر نسبت به قبل که همه دست به دست دادن تا داستانی فوق العاده رو به تصویر بکشن. 


شخصیت ها هم مانند داستان همانگونه میباشد که انتظار میرفت، این فصل سعی کرده به شخصیت ها با داستان هایی که داشتند معنای بیشتر و عمیق تری از قبل بتصویر بکشه. شخصیت ها بطور ذاتی نسبت به قبل پخته تر شدن و مبارزات بخصوص در مبارزات آسمانی کاملا جسور تر و تهاجمی تر از قبل دیده میشوند. بطور خلاصه این فصل عمدتا به ما یاد آوری میکنه که آنها چقدر قدرتمندتر شدند.

موسیقی و ریمیکس هایی که در طول داستان به گوش میرسد روند داستان رو بسیار شگفت انگیز کرده. سوییچ موسیقی هنگام اتفاقات مهم داستان برای مثال در مبارزه ها عمدتا جذابیت انیمه را چند برابر کرده. موسیقی متن اروم در برخی بخش ها حس لذت رو بطور اعجاب انگیزی به ببینده منتقل میکنه.

نقد و بررسی
616
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.