مانگا "365 Days to the Wedding" با جلد یازدهم به پایان میرسد

مانگا "365 Days to the Wedding" با جلد یازدهم به پایان میرسد

دهمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا (Kekkon suru tte, Hontou desu ka) Kekkon suru tte, Hontou desu ka365 Days to the Wedding اثر Wakaki, Tamiki، در روز چهارشنبه فاش کرد که این مانگا در جلد یازدهم خود که در تابستان قرار است منتشر شود به پایان میرسد.

همچنین جلد دهم چند روز پیش فاش کرد که یک انیمه اقتباسی از این مانگا در دست ساخت قرار دارد.


مانگا Kekkon suru tte, Hontou desu ka برای اولین بار در تاریخ 16 مارس 2020 (26 اسفند 1398) توسط Wakaki, Tamiki در مجله Big Comic Spirits منتشر شده است. همچنین انتشار این مانگ به زبان انگلیسی توسط Seven Seas دریافت شده، و قرار است منتشر شود.

این مانگا الهام بخش یک اقتباس سریالی لایو اکشن بود که در 7 اکتبر 2022 (15 مهر 1401) منتشر شد.


خلاصه داستان مانگا:

Takuya و Rika در یک آژانس مسافرتی در Tokyo همکار هستند. هر دو مجرد هستند، اما برایشان مهم نیست، زیرا درون گرا هستند و زندگی پرباری در خانه دارند. متأسفانه اکنون شغل آنها به دنبال پرسنل یک دفتر در سیبری است و کارمندان غیر متاهل اولین کسانی هستند که مورد توجه قرار می گیرند. Rika ناامید است که از انتقال اجتناب کند و با این ایده به Takuya میگوید که: اگر آنها وانمود کنند که یک سال دیگر ازدواج می کنند، می توانند در Tokyo بمانند. تنها مشکل این است که آن دو به سختی یکدیگر را می شناسند! اگر این دو همکار ساکت رابطه‌ای را «جعل» کنند، آیا این رابطه به چیزی واقعی تبدیل می‌شود؟

اخبار
372
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.