انیمه ای از مانگا "365 Days to the Wedding" ساخته خواهد شد

انیمه ای از مانگا "365 Days to the Wedding" ساخته خواهد شد

حساب رسمی توییتر شعبه Kashiwa کافه‌های زنجیره‌ای Cybex، روز سه‌شنبه، عکسی از دهمین جلد گردآوری شده مانگا (Kekkon suru tte, Hontou desu ka) 365 Days to the Wedding منتشر کرد. با توجه به ژاکت بند پیچیده در عکس، مانگا در حال گرفتن یک انیمه اقتباسی میباشد. دهمین جلد گردآوری شده مانگا در روز چهارشنبه منتشر شد.


مانگا Kekkon suru tte, Hontou desu ka برای اولین بار در تاریخ 16 مارس 2020 (26 اسفند 1398) توسط Wakaki, Tamiki در مجله Big Comic Spirits منتشر شده است. 


خلاصه داستان مانگا:

Takuya و Rika در یک آژانس مسافرتی در Tokyo همکار هستند. هر دو مجرد هستند، اما برایشان مهم نیست، زیرا درون گرا هستند و زندگی پرباری در خانه دارند. متأسفانه اکنون شغل آنها به دنبال پرسنل یک دفتر در سیبری است و کارمندان غیر متاهل اولین کسانی هستند که مورد توجه قرار می گیرند. Rika ناامید است که از انتقال اجتناب کند و با این ایده به Takuya میگوید که: اگر آنها وانمود کنند که یک سال دیگر ازدواج می کنند، می توانند در Tokyo بمانند. تنها مشکل این است که آن دو به سختی یکدیگر را می شناسند! اگر این دو همکار ساکت رابطه‌ای را «جعل» کنند، آیا این رابطه به چیزی واقعی تبدیل می‌شود؟

اخبار
364
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.