تریلر جدیدی از انیمه سینمایی "Resident Evil: Death Island" منتشر شد

تریلر جدیدی از انیمه سینمایی "Resident Evil: Death Island" منتشر شد

شرکت Kadokawa روز سه شنبه تریلر جدیدی از انیمه سینمایی (Biohazard: Death IslandResident Evil: Death Island را منتشر کرد. همچنین این تریلر از افتتاحیه این انیمه سینمایی در 7 جولای 2023 (16 تیر 1402) در ژاپن خبر میدهد. همچنین این شرکت پوسستر جدیدی برای این انیمه منتشر کرد (تصویری که در پایین مشاهده میکنید).

شرکت Sony Pictures Entertainment این انیمه را در سرتاسر جهان به استثنای ژاپن توزیع میکند.

Biohazard: Death Island

این انیمه توسط استودیو TMS Entertainment در ژانر اکشن - ترسناک و علمی تخیلی، به کارگردانی Hasumi, Eiichirou و داستان نویسی Fukami, Makoto منتشر شخواهد شد.

فعلا بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش خواهند کرد، معرفی نشده اند.

انیمه سینمایی The Resident Evil: Death Island دنباله سینمایی Resident Evil: Vendetta است که در ژوئن 2017 در سینماهای ایالات متحده و کانادا اکران شد. این فیلم در ماه می 2017 در سینماهای ژاپن اکران شد. این انیمه سومین فیلم انیمیشن CG برای این فرنچایز، پس از Resident Evil: Degeneration در سال 2008 و Resident Evil: Damnation در سال 2012 است.


خلاصه داستان این انیمه:

D.S.O. مامور Leon S. Kennedy در ماموریتی است تا دکتر Antonio Taylor را از دست آدم ربایان نجات دهد، اما که یک زن مرموز مانع تعقیب او میشود. در همین حال، B.S.A.A. مامور Chris Redfield در حال بررسی یک شیوع زامبی در San Francisco است، جایی که علت عفونت قابل شناسایی نیست. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همه آنها از جزیره Alcatraz عبور کرده اند. به دنبال این سرنخ، Chris و تیمش به جزیره میروند، جایی که یک وحشت جدید در انتظار آنها است.


دانلود انیمه Biohazard: Death Island (به محض انتشار)

اخبار
1K
2
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.