مانگا "Dien Bien Phu" به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد

مانگا "Dien Bien Phu" به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد


Daisuke Nishijima خالق مانگا "Dien Bien Phu" در 3 آپریل در توییتر فاش کرد که این مانگا در حال دریافت نسخه انگلیسی است که به صورت دیجیتالی با تمام 15 جلد به طور همزمان در 15 آپریل عرضه می شود. مانگا ترجمه شده در حال حاضر در چندین خرده فروش کتاب الکترونیکی ژاپنی از جمله Amazon و Cmoa فهرست شده است. Nishijima اظهار داشت که این مانگا در فروشگاه Kindle ایالات متحده نیز در دسترس خواهد بود.

شرکت تازه تاسیس سوئیسی Fair Manga بر پروژه ترجمه مستقل نظارت دارد وHerman Perez-Mckay به عنوان مترجم ذکر شده است.


مانگا Dien Bien Phu برای اولین بار در 25 جولای 2006 (3 مرداد 1385) منتشر شد و سپس در 28 آپریل 2016 (9 اردیبهشت 1395)، توسط Daisuke Nishijima، خالق مانگا این اثر به اتمام رسید. ایبتدا این مانگا ابتدا در مجله ماهانه Ikki از سال 2006 تا 2010 منتشر شد و سپس چپتر های پس از آن تنها به صورت جلد جمع‌آوری‌شده و بدون سریال قبلی مجله منتشر شد. 

خلاصه داستان مانگا:

این مانگا در سال 1965 در ویتنام اتفاق می‌افتد که با مداخله آمریکا افرادی پشتیبانی فرستاده می‌شود. داستان در مورد Hikaru Minami یک روزنامه‌نگار جوان ژاپنی-آمریکایی که برای نشریه نظامی Stars and Stripes کار میکند، به این جنگ فرستاده میشود، تمرکز دارد. اما Hikaru با قوی ترین و زیباترین سرباز زن Viet Cong ملقب به شاهزاده خانم آشنا می شود و در یک نپاه عاشق او میشود.

اخبار
203
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.