تاریخ اتمام مانگا "The Country Without Humans" اعلام شد

تاریخ اتمام مانگا "The Country Without Humans" اعلام شد

سومین جلد گردآوری شده از مانگا «The Invisible Man and His Soon-to-Be Wife»  اثر Iwatobineko در 30 مارس فاش کرد که پنجمین و آخرین جلد از مانگا جداگانه او با عنوان (Ningen no Inai Kuni) The Country Without Humans تابستان امسال منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، جلد و شماره ماه می مجله Futabasha's Jour، همچنین نشان داد که Iwatobineko مانگای جدیدی با عنوان (Komen Fūfu) Fox Face Couple را در شماره ژوئن این مجله در تاریخ 1 می 2023 (11 اردیبهشت 1402) راه اندازی خواهد کرد.

مانگا Ningen no Inai Kuni برای اولین بار در مجله Monthly Action در تاریخ 25 اکتبر 2019 (3 آبان 1398) توسط Iwatobineko منتشر شد. Futabasha جلد چهارم مانگا را در آگوست 2022 منتشر کرد. این مانگا از 21 دسامبر 2021 با عنوان The Country Without Humans توسط Seven Seas Entertainment به زبان انگلیسی منتشر شده است. همچنین  Seven Seas Entertainment جلد دوم مانگا را در 22 مارس منتشر کرد.


خلاصه داستان مانگا:

Shii تنها انسان باقی مانده در شهری است که چیزی جز ماشین در آنجا زندگی نمیکند. همانطور که او از طریق خیابان های ترسناک فرار می کند، با مثلث شیطانی Head و یک گولم به نام Bulb  مواجه می شود و توسط آن مثلث شیطانی شکار میشود.  آیا Shii میتواند آنقدر زنده بمنند که با این موجود عجیب دوستی برقرار کنند - و شاید حتی دنیا را تغییر دهد؟


مانگا "Toumei Otoko to Ningen Onna: Sonouchi Fuufu ni Naru Futari" اثر Iwatobineko برای اولین بار در مارس 2021 در توییتر منتشر و سپس به صورت چاپی در 28 نوامبر 2021 (7 آذر 1400) منتشر شد. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان The Invisible Man and His Soon-to-Be Wife توسط Seven Seas Entertainment از 28 فوریه 2023 منتشر شده است. Seven Seas Entertainment نیز جلد اول آن را در 28 فوریه منتشر کرد.

خلاصه داستان مانگا:

Yakou، یک زن انسانی مهربان و نابینا است که به همراه Tounome، مرد نامرئی باهوش و مهربان در یک آژانس کارآگاهی کار میکنند. مرد نامرئی توانایی عالی در کارآگاهی دارد. با این حال، Yakou نابینا، حتی اگر ناپدید شود، هنوز می تواند بفهمد که Tounome کجاست، آیا آن دو قبل از انیکه متوجه شوند، مجذوب یکدیگر میشوند؟

اخبار
228
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.