وان شاتی از مانگا "Life So Happy" منتشر خواهد شد

وان شاتی از مانگا "Life So Happy" منتشر خواهد شد

نهمین شماره امسال مجله Hakusensha's Hana to Yume روز چهارشنبه اعلام کرد که مانگای "Life So Happy" اثر Kouchi, Kaede در 26 آپریل 2023 (6 اردیبهشت 1402) ، با یک وان شات ویژه 54 صفحه ای در نشریه ویژه مجله  Hana to Yume باز میگردد. این مانگا برای اولین بار در 5 آپریل 2016 (17 فروردین 1395) منتشر شده و سپس در 27 جولای 2021 (5 مرداد 1400) به اتمام رسیده بود.

این مانگا دنباله ای بر مانگای قبلی Love So Life میباشد؛ که البته این مانگا هم توسط Kouchi, Kaede منتشر شده بود.

خلاصه داستان مانگا: 

این دوقلوها، Aoi و Akane,، با پدربزرگ و مادربزرگشان زندگی میکنند. آنها اکنون دانش‌آموز کلاس پنجم هستند و می‌خواهند قدم‌هایی را به سوی ادامه زندگی خوب در حالی که به تنهایی از برخوردهای جدید و تجربیات جدید استقبال می‌کنند، بردارند. 

Life So Happy


مانگای اصلی با عنوان "Love So Life" در مجله Hana to Yume برای اولین بار در 15 آپریل 2008 (27 فروردین 1387) توسط Kouchi, Kaede منتشر شده بود. این مانگا سپس در 18 جولای 2015 (27 تیر 1394) به پایان رسید.

خلاصه داستان مانگا:

Shiharu Nakamura یک دختر دبیرستانی است که عاشق بچه هاست، او در یک پرورشگاه زندگی می کند و آرزوی اداره یک مهدکودک را دارد. او به صورت پاره وقت در یک مهد کودک کار میکند که دوقلوهای دو ساله ناز Akane و Aoi Matsunaga در آنجا  زندگی میکنند. یک روز، یک مرد جوان خوش تیپ به نام Seiji Matsunaga با عجله می آید تا آن دوقلوها را با خود ببرد، اما آنها از رفتن به خانه با او خودداری میکنند و به جای آن به Shiharu میچسبند. سیجی که از وابستگی شدید بچه ها به Shiharu شوکه شده است، فوراً از او می خواهد که از آنها مراقبت کند و پیشنهاد می دهد دو برابر مبلغی که در حال حاضر در مهد کودک به دست می آورد به او میپردازد. Shiharu متوجه می‌شود که پول نقد هزینه‌های زندگی و تحصیل او را پوشش میدهد و در عین حال تجربه‌ای را که برای تحقق رویای خود نیاز دارد، فراهم میکند.

Love So Life

اخبار
194
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.