نویسنده Jun Shindo، خالق مانگا "Red Eyes" مانگای جدیدی را منتشر کرد

نویسنده Jun Shindo، خالق مانگا "Red Eyes" مانگای جدیدی را منتشر کرد

نویسنده مانگا، Jun Shindo، روز سه‌شنبه یک مانگای جدید با عنوان "rights" را در اپلیکیشن مانگا و سرویس وبسایت Comic Days راه‌اندازی کرد.

خلاصه داستان مانگا:

این مانگای اکشن و بقا در آینده ای نه چندان دور اتفاق می افتد، جایی که ویروس جدیدی که انسان ها را به زامبی تبدیل می ند در سراسر جهان پخش شده است. علیرغم برنامه هایی برای از بین بردن زامبی ها با سلاح های کشتار جمعیانجام شده، اما زامبی ها همچنان در جهان پرسه میزنند و ترس را در بین انسان ها گسترش میدهند. ماه ها و سال ها می گذرد و شکارچی زامبی به نام Niki با شریک و رفیق خود به دور دنیا سفر می کند. Niki با انبوهی از زامبی‌های جهش‌یافته، زامبی‌های روانی و "موجودات" عجیب و غریب زامبی روبرو میشود که سعی می‌کند مکانی امن برای زندگی آرام و مسالمت‌آمیز پیدا کند.



Jun Shindo مانگای Red Eyes را برای اولین بار در دسامبر سال 1999 در مجله Magazine E-no منتشر کرد. این مانگا در مجله Kodansha's Magazine Great و سپس در مجله E-no به صورت سریالی منتشر شد. پس از اینکه مجله E-no در ژوئن 2011 انتشار خود را متوقف کرد، مانگا سپس به مجله ماهانه +Shōnen در اکتبر 2011 منتقل شد. همچنین Comic Days انتشار مانگا را به صورت آنلاین در اآگوست 2018 آغاز کرد.

خلاصه داستان مانگا:

کاپیتان Grahad Mills، فرمانده نیروی ویژه SAA گروه "Jackal" که توسط افراد گروه خود به او خیانت شده است، درگیر توطئه ای میشود که او هیچ چیز در مورد آن نمی دانست. بدون وکیل مدافع در دادگاه خود، او به اعدام محکوم می شود، اما صبح روز اعدام او از بازداشتگاه نظامی به کمک کاپیتان Waldman زیردست و خیانتکار سابق او در جریان انفجار یک سرباز از گاردهای نظامی ملی و کشتن فرمانده آن فرار میکند و...

اخبار
156
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.