طراح مانگا "Dr. Stone" وبتون جدیدی را طراحی خواهد کرد

طراح مانگا "Dr. Stone" وبتون جدیدی را طراحی خواهد کرد

شماره نوزدهم امسال مجله هفتگی Shonen Sunday روز چهارشنبه فاش کرد که Boichi  مجموعه وبتون جدیدی را با عنوان "SuperString: Isekai Kenbunroku" با نویسندگی Yoon, In-Wan، در شماره بیست و یکم این مجله در 19 آپریل 2023 (30 فروردین 1402) منتشر خواهد شد.

LINE Digital Frontier قبلاً در ژوئن 2022 اعلام کرده بود که Boichi یک سری وبتون جدید با عنوان SuperString (تصویر سمت پایین) با Youn در برنامه LINE Manga در اواسط سال 2023 راه اندازی خواهد کرد.


خلاصه داستان:

داستان این وبتون در مورد یک مرد جوان است که از خانواده خود محافظت می کند و به تنهایی مبارزه میکند. در داستان، قهرمانانی از ابعاد مختلف به زمین می آیند و به جنگ می پردازند. این مجله آن را به عنوان یک مجموعه اکشن فوق بعدی درباره Marco Polo توصیف می کند.


Boichi با داستان نویسی Inagaki, Riichiro مانگای "Dr. Stone" را در مجله هفتگی Shounen Jump در 6 مارس 2017 (16 اسفند 1395) منتشر و سپس در تاریخ 7 مارس 2022 (16 اسفند 1400) به اتمام رساندند. این مانگا همچنین 4 سپتامبر 2018 به زبان انگلیسی توسط VIZ Media تحت عنوان Shonen Jump imprint منتشر شده است.


خلاصه داستان:

بعد از 5 سال نگه داشتن احساسات ناگفته توی سینه، تایجو اوکی دبیرستانی بالاخره آماده ـست که عشقش رو به یوزوریها اوگاوا اعتراف کنه. با این حال درست وقتی که تایجو شروع به اعتراف میکنه، نور کور کننده سبزی به زمین میتابه و تمام انسان های روی زمین رو به سنگ تبدیل میکنه. چند هزار سال بعد، تایجو بیدار میشه و میبینه که جامعه مدرن دیگه وجود نداره و طبیعت توی این چندین سال به انسانیت غلبه کرده. توی دنیایی که پر از مجسمه ی سنگیه، تایجو با یه انسان زنده دیگه رو به رو میشه: دوستش، سنکو، که عاشق ...

اخبار
387
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.