پارت اول مانگا "!Happy Harem Making with the Mightiest Orc" با 112 چپتر به پایان میرسد

پارت اول مانگا "!Happy Harem Making with the Mightiest Orc" با 112 چپتر به پایان میرسد

برنامه Manga ONE Shogakukan روز یکشنبه فاش کرد که اقتباس مانگایی (Shijou Saikyou Orc-san no Tanoshii Isekai Harem-zukuri) !Happy Harem Making with the Mightiest Orc، با 112 چپتر به پارت اول خود پایان میدهد. همچنین اعلام کرد که مانگا پس از یک وقفه باز خواهد گشت، اگرچه تاریخ بازگشت هنوز مشخص نشده است.

این مانگا به داستان نویسی Tsukiyo, Rui و طراحی Tsukimi, Takashi در مجله MangaONE در تاریخ 19 سپتامبر 2019 (28 شهریور 1398) منتشر شده است. Shogakukan یازدهمین جلد گردآوری شده مانگا را در 19 دسامبر منتشر کرد. این مانگا به صورت دیجیتالی به انگلیسی با عنوان !Happy Harem Making with the Mightiest Orc از طریق سرویس Comikey از 12 جولای 2021 منتشر شده است! 


خلاصه داستان مانگا:

قهرمان اصلی ما اوروکو، پسر یک شوالیه زن و یک اورک است. به دلیل اینکه ظاهرش بیشتر شبیه مادرش بود، لو دائما توسط ارک های روستایش مورد آزار و اذیت و قرار میگرفت. پس از ملاقات با یک الف زیبا و دیگر دختران نیمه‌ انسان و طرد شدن به خاطر اصل و نسبش، قدرت خون او بیدار میشود و نقشه‌ای برای تبدیل شدن به قویترین جنگجوی تاریخ میکشد تا حرمسرایی از زنان زیبا بسازد.

اخبار
356
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.