مانگا اسپین آف از فرنچایز "!!Love Live! Superstar" منتشر خواهد شد

مانگا اسپین آف از فرنچایز "!!Love Live! Superstar" منتشر خواهد شد

Yūta Taneda، خالق مانگا، اعلام کرد که یک مانگای اسپین آفی از فرنچایز تلوزیونی "!!Love Live! Superstar" با عنوان (!Club President Chii-Chan is Versatile) !Love Live! Superstar!! Chii-chan Buchō wa Yūnō Desu در مجله ComicWalker و وبسایت Nico Nico Seiga منتشر خواهد کرد. 

همچنین تصویری از این مانگا بصورت رنگی منتشر شده است (میتوانید در پایین مشاهده کنید).


خلاصه داستان مانگا:

داستان این مانگا بر روی شخصیت Chisato Arashi تمرکز دارد و به اعضای Liella، نحوه آواز خواندن، رقصیدن و انجام مهارت های مختلف دیگر برای هدف نهایی گروه آیدول مدرسه که برنده شدن در مسابقه Love Live است را آموزش میدهد.


این فرنچایز تلوزیونی در دو فصل؛ که فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "!!Love Live! Superstar" از تاریخ 11 جولای 2021 تا 17 اکتبر 2021 (20 تیر 1400 تا 25 مهر 1400) در 12 قسمت در NHK Educational به نمایش درآمد. Funimation این انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن، پخش کرد. دومین فصل این انیمه در عنوان "Love Live! Superstar!! 2nd Season" از 17 جولای 2022 تا 9 اکتبر 2022 (26 تیر 1401 تا 17 مهر 1401) همانند فصل اول در NHK Educational و در 12 قسمت پخش شد.
این سری تلوزیونی همچنین برای ساخت فصل سوم هم (Love Live! Superstar!! 3rd Season) تایید شده است، اما جزئیات دقیقی از این فصل جدید منتشر نشده است. 

هر دو فصل این انیمه توسط استودیو Sunrise و به کارگردانی Kyougoku, Takahiko منتشر شده است.

!!Love Live! Superstar

اخبار
234
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.