تاریخ اکران انیمه سینمایی "Girls & Panzer: Saishuushou Part 4" اعلام شد

تاریخ اکران انیمه سینمایی "Girls & Panzer: Saishuushou Part 4" اعلام شد

وبسایت رسمی فرانچایز تلوزیونی "Girls und Panzer" روز شنبه تاریخ اکران چهارمین انیمه سینمایی از سری سینمایی های شش گانه Girls & Panzer: Saishuushou را فاش کرد.

انیمه سینمایی "Girls & Panzer: Saishuushou Part 4در تاریخ 6 اکتبر 2023 (14 مهر 1402) در سینماهای ژاپن اکران می شود. این انیمه سینمایی و دیگر آثار قبلی این سری شش گانه توسط استودیو Actas ساخته میشود.

Girls & Panzer: Saishuushou Part 4


اولین انیمه سینمایی این اثر شش گانه با عنوان "Girls & Panzer: Saishuushou Part 1" در تاریخ 9 دسامبر 2017 (18 آذر 1396) بمدت زمان 48 دقیقه، در 59 سینمای ژاپن اکران شد. این انیمه سینمایی شخصیت‌های جدیدی از دبیرستان BC Freedom را به نمایش میگذارد که در یک نبرد زمستانی شرکت میکنند.

دومین انیمه سینمایی این اثر در تاریخ 15 ژوئن 2019 (25 خرداد 1398) در سینماهای ژاپن، با عنوان "Girls & Panzer: Saishuushou Part 2" بمدت زمان 54 دقیقه اکران شد. این انیمه سینمایی پایان نبرد بین آکادمی دخترانه Ooarai و دبیرستان BC Freedom را به تصویر میکشد و همچنین نبردهای آکادمی دخترانه Kuromorimine، دبیرستان دخترانه Pravda و مدارس دیگر را نشان میدهد.

سومین انیمه سنمایی از سری شش گانه این اثر با عنوان "Girls & Panzer: Saishuushou Part 3" در 26 مارس 2021 (6 فروردین 1402) بمدت زمان 47 دقیقه در سینماهای ژاپن اکران شد. این انیمه سینمایی شامل شش مدرسه دیگر است که در سه میدان جنگ دیگر با هم رقابت میکنند.

Girls & Panzer: Saishuushou Part 3


سری تلوزیونی اورجینال این فرنچایز که اولین انیمه این آثار میباشد، با عنوان "Girls & Panzer" از 9 اکتبر 2012 تا 25 مارس 2013 (18 مهر 1391 تا 05 فروردین 1392) در 12 قسمت منتشر شد. این انیمه تلوزیونی همانند سینمایی های این فرنچایز توسط استودیو Actas ساخته شده است. 

خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در جهان سنشادو،هنر نبرد تانکی، یک هنر رزمی سنتی برای دختر هستش . میهو دختری هستش که به تازگی به آکادمی دخترانه ی اورای در استان ایباراکی منتقل شده ، که توسط شورای دانش آموزی بهش دستور داده میشه که به تیم مدرسه برای مبارزه در مسابقات قهرمانی ملی سنشو دو ،محلق بشه …

Girls & Panzer


همچنین یک سینمای دیگری از این انیمه که دنباله سری تلوزیونی این اثر میباشد، در 21 نوامبر 2015 (30 آبان 1394) در عنوان "Girls & Panzer Movie" در ژاپن اکران شد. مدت زمان این سینمایی 2 ساعت بود و دوباره توسط استودیو Actas ساخته شده بود. این انیمه سینمایی برنده جایزه "Sanctuary" در جوایز منتقدان فیلم ژاپن در سال 2016 شده بود و همچنین برنده جایزه Seiun برای بهترین نمایش دراماتیک شد در همان سال شد.

خلاصه داستان این انیمه سینمایی:

داستان دقیقاً ادامه ی انیمه رو تعریف میکنه .. جایی که وزارت آموزش زیر قولش میزنه و دوباره میخواد مدرسه رو تعطیل کنه. حالا برای اینکه دوباره از مدرسه ـشون محافظت کنن باید با حریفی قدرتمند روبرو شده و شکستش بدن. این بار تیمِ دبیرستان “اوارای” چطور قراره با این حریف دست و پنجه نرم کنه؟ آیا میتونه برای بار دوم از مدرسه محافظت کنه؟ مبارزه ای سخت و نفس گیر در پیش است…

Girls & Panzer Movie


دانلود انیمه Girls & Panzer: Saishuushou Part 4 (به محض انتشار)

اخبار
306
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.