شرکت توکیوپاپ و شرکت سعودی MBC Group مشترکا MBC Anime را راه‌اندازی کردند.

شرکت توکیوپاپ و شرکت سعودی MBC Group مشترکا MBC Anime را راه‌اندازی کردند.

Tokyopop و MBC Group، یک شرکت بزرگ رسانه ای در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) مستقر در عربستان سعودی، روز چهارشنبه اعلام کردند که برای ایجاد MBC Anime، یک سرمایه گذاری مشترک جدید که سفارش، تولید و سرمایه گذاری در سری عناوین انیمه استودیوی است به رهبری مدیر عامل توکیوپاپ ساخته خواهد شد.

هدف MBC Anime ایجاد روابط با استودیوهای انیمیشن در ژاپن است. این سرمایه گذاری بخشی از اهداف گروه MBC برای سرمایه گذاری و گسترش بیشتر در صنعت انیمه است.

یکی از همکاران بازاریابی توکیوپاپ، کای وینترز، در مصاحبه ای با ICv2 در اوایل این ماه تایید کرد که بنیانگذار و مدیر عامل Levy از فعالیت در ایالات متحده عقب نشینی کرده است.

لوی در ژانویه 2020 به برلین نقل مکان کرد. ANN در رابطه با این مصاحبه با لوی تماس گرفت و لوی اظهار داشت که "فکر می کند اصطلاح "گام به عقب" کمی مبهم است، و افزود: "در مورد ما، به این معنی نیست که من دارم در کاری دخالت میکنم اما بیشتر باید روی استراتژی کلی گروه برای TOKYOPOP به جای عملیات روزانه تمرکز کنم." لوی همچنین به ANN گفت که موقعیت او در عملیات آلمان توکیوپاپ شبیه به ایالات متحده است و افزود: "من رئیس هستم اما عملیات روزانه توسط مدیر عامل فوق العاده با استعداد ما، سوزان هلوگ انجام می شود."

توکیوپاپ در ژانویه، مارک ویسنیک را به عنوان مدیر اجرایی و ناشر این شرکت منصوب کرد . این شرکت ویزنیک را از سمت معاونت انتشار به مقام ارتقا داد. توکیوپاپ در آن زمان اظهار داشت که ویسنیک در نقش خود به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی و ناشر، تمام عملیات‌های شرکت در آمریکای شمالی از جمله چاپ، دیجیتال، سرمقاله، بازاریابی/PR، فروش و توزیع را مدیریت می‌کند

لوی توکیوپاپ را با نام اصلی Mixx در سال 1997 تأسیس کرد و مانگا را به صورت سریالی در مجله Mixxzine خود منتشر کرد . توکیوپاپ بعداً در سال 2002 در انتشار مانگای "unflopped" (نمایش داده شده در قالب اصلی خواندن از راست به چپ) برای همه عناوین آن پیشگام شد و بخش‌هایی را در بریتانیا و آلمان راه‌اندازی کرد و همچنین بخشی را به ژانر یائویی اختصاص داد. مانگایی به نام Blu بین سال های 2003 تا 2005. توکیوپاپ فعالیت‌های انتشارات خود در آمریکای شمالی را در می 2011 تعطیل کرد ، اما پس از بسته شدن با شرکت‌های دیگر برای انتشار مانگا بصورت جهانی همکاری کرد. توکیوپاپ در پانل Anime Expo خود در سال 2015 اعلام کرد که قصد دارد انتشار مانگا را دوباره در سال 2016 آغاز کند و اولین مجوز مانگا جدید خود را در سال 2018 دریافت کرد .

اخبار
205
1
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.