استخدام VTuber در شبکه Nijisanji تا ۱۷ آوریل تمدید شد

استخدام VTuber در شبکه Nijisanji تا ۱۷ آوریل تمدید شد

این شبکه در حال جذب بازیگران صوتی مجازی جدید برای پروژه‌های خود است و آخرین دور جذب بازیگران تا ۱۷ آوریل ادامه خواهد داشت. این دور جذب برای بازیگران صوتی مجازی انگلیسی زبان است و همچنین به دنبال بازیگران با تجربه در زمینه ساخت ویدئو و تولید محتوای دیجیتال هستند. Nijisanji چندین کاراکتر VTuber را به عنوان نماینده‌های خود در سطح جهان دارد.

این آژانس به دنبال نامزدهای 18 ساله یا بالاتر است که بتوانند به طور فعال محتوا را برای حداقل 12 ماه آینده تولید و پخش کنند. تجربه استریم و تسلط کامل در زبان انگلیسی الزامی است. دانستن زبان های دیگر  اختیاری است. جنسیت مهم نیست برای جزئیات بیشتر، به فرم درخواست مراجعه کنید.

با متقاضیان فهرست نهایی ظرف یک ماه پس از بسته شدن درخواست ها از طریق ایمیل با آنها تماس گرفته می شود، اگرچه ممکن است بعداً با برخی از آنها تماس گرفته شود.

پروژه NIJISANJI در سال 2018 راه اندازی شد و توسط ANYCOLOR, Inc. (قبلاً Ichikara Inc.) اجرا می شود. این یکی از بزرگترین پروژه های یوتیوب مجازی ژاپن است که میزبان بیش از صد VTubers است. از ماه مه 2021، این پروژه به سه کشور آسیایی (چین/اندونزی/کره) به زبان‌های محلی و انگلیسی گسترش یافته است. NIJISANJI EN اولین گروه خود را در می 2021 راه اندازی کرد .

اخبار
246
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.