استفاده از دئودورانت در فروشگاه کارت Akihabara اجباری شد

استفاده از دئودورانت در فروشگاه کارت Akihabara اجباری شد

فروشگاه کارت Akihabara از مشتریان خود درخواست کرده است که قبل از ورود به فروشگاه، از دئودورانت استفاده کنند. این فروشگاه در تلاش برای حفظ هوای تمیز و سالم در داخل فضای خود است. در صورتی که مشتریان عمدتاً بدون استفاده از دئودورانت وارد فروشگاه شوند، به آن‌ها گفته می‌شود که باید فروشگاه را ترک کنند. این تصمیم پس از آن گرفته شد که خیلی از مشتریان نسبت به بوی بد فروشگاه اعتراض کرده بودند. 

چرا روش های سختگیرانه؟ حساب توییتر توضیح داد که این فروشگاه شکایات زیادی در مورد بوی بدن مشتریان خود دریافت کرده است. فروشگاه گوشه‌ای دارد که در آن کارت‌های تخفیف هرکدام به قیمت 10 ین فروخته می‌شوند و این منطقه اخیراً بسیار محبوب شده است.

واکنش ها به توییت های فروشگاه متفاوت بوده است. برخی با مالکان ابراز همدردی کرده اند، در حالی که برخی دیگر با سرگرمی اظهار نظر کرده اند که البته فروشگاه های بازی ورق مشکلات بهداشتی دارند. از سوی دیگر، برخی نیز اشاره کرده‌اند که اسپری کردن عطر احتمالاً نتیجه معکوس خواهد داشت و باعث می‌شود که محل بوی تندتری بدهد.

رویدادهای انیمه بد بو هستند. در توییتر ژاپنی، PSA هایی وجود دارد که به مردم می گویند قبل از Comiket دوش بگیرند ، یا حداقل راه دیگری برای پوشاندن بوی بدن بیابند. ماه گذشته، ری تاکاهاشی ، صداپیشه و خواننده، به دلیل اینکه به هوادارانش گفته بود قبل از کنسرتش بدن خود را بشویند تا دیگران را با بوی آنها آزار ندهند مورد انتقاد قرار گرفت.


اخبار
328
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.