انیمه هایی که در رویداد Sakura-Con نمایش داده خواهد شد اعلام شد

انیمه هایی که در رویداد Sakura-Con نمایش داده خواهد شد اعلام شد

Crunchyroll روز سه‌شنبه اعلام کرد که چندین انیمه سینمایی و تلوزیونی در رویداد Sakura-Con در آمریکای شمالی، امسال در مرکز همایش Seattle در تاریخ 7 تا 9 آپریل به نمایش خواهد گذاشت.

انیمه هایی که قرار است در این رویداد به نمایش گذاشته شود شامل:


1. انیمه سینمایی (Boku ga Aishita Subete no Kimi eTo All of You That I Loved در 7 آپریل ساعت 16:00

Boku ga Aishita Subete no Kimi e

خلاصه داستان:

جهانی که در آن ثابت شده است که مردم به طور معمول بین دنیاهای موازی کمی متفاوت در حال چرخش هستند... کویومی تاکاساکی که به دنبال طلاق والدینش با مادرش زندگی می کند، در یک مدرسه آمادگی دانشگاه محلی ثبت نام می کند. کویومی به دلیل فضای متمرکز بر مطالعات و ناهنجاری های اجتماعی خود، نمی تواند دوستانی پیدا کند. یک روز ناگهان همکلاسی‌اش کازونه تاکیگاوا به او نزدیک می‌شود و به او می‌گوید که از 85 جهان سفر کرده است، جایی که او و کویومی عاشق یکدیگر هستند.


2. انیمه سینمایی (Sasaki to Miyano Movie: Sotsugyou-henSasaki and Miyano: Graduation Arc در 7 آپریل ساعت 18:00 

Sasaki to Miyano Movie: Sotsugyou-hen

خلاصه داستان:

میانو روزهای خودش رو در آرامش با خوندن کمیک های عشق پسران و نگرانی درمورد قیافه دخترونه اش میگذرونه - تا این که با سنپایش ساساکی درگیر میشه. ساساکی از هر فرصتی برای نزدیک شدن به میانو استفاده میکنه.


3. انیمه تلوزیونی Skip to Loafer که قسمت اول در 7 آپریل ساعت 18:30

Skip to Loafer

خلاصه داستان:

دانش آموز نمونه ایواکورا میتسومه همیشه رویای ترک شهر کوچک اش و رفتن به دانشگاهی معتبر و ایجاد تغییراتی مثبت در دنیا رو داشت. ولی اونقدر روی اهدافش متمرکز شد که برای زندگی شهری فوق العاده متفاوت( و طاقت فرسا)یی که در دبیرستان توکیو انتظارش رو میکشه، آماده نشده. خوشبختانه، سریع با شیما سوسوکه دوست میشه، یه همکلاسی جذاب که برخلاف احتیاط بیش از حد میتسومه، اون زیادی بیخیاله. این دختر روستایی ساده میتونه با همراه داشتن سوسوکه، تو توکیو بترکونه؟


4. انیمه سینمایی (Kimi wo Aishita Hitori no Boku eTo the Only Me Who Loved You در 8 آپریل ساعت 16:00

Kimi wo Aishita Hitori no Boku e

خلاصه داستان:

دنیایی که در آن ثابت شده است که مردم به طور معمول بین دنیاهای موازی کمی متفاوت در حال چرخش هستند... کویومی هیداکا که به دنبال طلاق والدینش با پدرش زندگی می کند، در موسسه تحقیقاتی که پدرش در آن کار می کند با دختری به نام شیوری ساتو آشنا می شود. هر دوی آنها علاقه کمی به یکدیگر دارند، اما با ازدواج مجدد والدین آنها همه چیز تغییر می کند. کویومی و شیوری، متقاعد شده اند که هرگز با هم نخواهند بود، سعی می کنند به دنیای دیگری بپرند که در آن خواهر و برادر ناتنی نباشند... دنیای بدون او معنایی ندارد.


5. انیمه تلوزیونی (Otonari ni GingaA Galaxy Next Door که اولین قسمت آن و اولین نمایش قسمت 2 در آمریکای شمالی - 8 آپریل ساعت 18:00

Otonari ni Ginga

خلاصه داستان:

ایچیرو کوگا پس از مرگ پدرش با تنها مقدار ناچیزی ارث و شوق خودش برای مانگا کشیدن، به سختی خواهر و برادر کوچکترش را بزرگ میکند. ولی با بیشتر شدن مسئولیتش و نزدیکتر شدن به مهلت تحویل مانگا و به علاوه کنار کشیدن دو دستیارش شرایط برای اون سخت‌تر نیز میشود. درست درحالی که ایچیرو کوگا نزدیک بود کاملا ناامید شود، دختری زیبا و توانمند به نام شیوری گوشیکی دستیار جدید او میشود. ولی چیزی در مورد گوشیکی عجیب است و زندگی کوگا وقتی که گوشیکی بهش پیشنهاد ازدواج میدهد زیر و رو میشود.


6. انیمه تلوزیونی My Home Hero اولین قسمت انیمه آن در آمریکای شمالی در 8 آپریل ساعت 17:30 

My Home Hero

خلاصه داستان:

تتسو توسو، کارمندی ساده، متوجه میشود دخترش ریکا، توسط دوست پسرش، ماتوری نوبوتو، مورد سواستفاده ی فیزیکی قرار میگیرد. در تلاش برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر از او، تتسو متوجه میشود ماتوری دسیسه دارد تا از مادربزرگ و پدربزرگ ثروتمند ریکا، پول استخراج کند، و اینکه او عضو یک سیندیکای جنایی ست، با تاریخچه ای از قتل دوست دختر های سابق اش. سرشار از خشم و ترس از در خطر بودن ریکا، تتسو دست به قتل نوباتو میزند و با کمک همسرش کاسن، با موفقیت از شر جسد خلاص میشوند. حالا اعضای سندیکای جنایی، ناپدید شدن نوبوتو را تحت بررسی قرار میدهند، تتسو و کاسن باید باهم کار کنند تا امنیت دختر خویش را تضمین و از درگیری بیشتر او در این مخمصه جلوگیری کنند.


7. انیمه تلوزیونی Dr. Stone: New World اولین قسمت آن در 9 آوریل ساعت 13:00

Dr. Stone: New World

خلاصه داستان:

بعد از 5 سال نگه داشتن احساسات ناگفته توی سینه، تایجو اوکی دبیرستانی بالاخره آماده ـست که عشقش رو به یوزوریها اوگاوا اعتراف کنه. با این حال درست وقتی که تایجو شروع به اعتراف میکنه، نور کور کننده سبزی به زمین میتابه و تمام انسان های روی زمین رو به سنگ تبدیل میکنه. چند هزار سال بعد، تایجو بیدار میشه و میبینه که جامعه مدرن دیگه وجود نداره و طبیعت توی این چندین سال به انسانیت غلبه کرده. توی دنیایی که پر از مجسمه ی سنگیه، تایجو با یه انسان زنده دیگه رو به رو میشه: دوستش، سنکو، که عاشق ...


رویداد Sakura-Con سال گذشته در مرکز Seattle Convention در تاریخ 15 تا 17 آپریل 2022 برگزار شد. این رویداد در سال های 2020 و 2021 به دلیل تأثیرات همه‌گیری ویروس COVID-19 لغو شدند.

انجمن آموزش فرهنگی شمال غرب آسیا سالانه میزبان Sakura-Con در Seattle است. این Convention را به عنوان "قدیمی ترین و پربازدیدترین کنوانسیون انیمه در شمال غربی اقیانوس آرام" توصیف میکند. این Convention اولین بار در سال 1998 آغاز شد.

اخبار
304
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.