Otakon 2023 میزبان هیدتاکا تنجین، هنرمند Macross خواهد بود.

Otakon 2023 میزبان هیدتاکا تنجین، هنرمند Macross خواهد بود.

کارکنان Otakon 2023 روز شنبه اعلام کردند که تصویرگر Hidetaka Tenjin ( Macross Frontier ) به عنوان مهمان در این رویداد شرکت خواهد کرد. تنجین یک تصویرگر و هنرمند دیجیتال است که از آثارش می توان به Macross Zero , Aquarion , Noein - to your other self , Hellsing Ultimate و Macross Frontier اشاره کرد . او همچنین پیش نویس هنر مکانیکی را برای فرنچایز گاندام و سفینه جنگی فضایی یاماتو تهیه کرد . او کار خود را با طراحی جنگنده امضای Macross ، VF-1 Valkyrie، برای علاقه‌مندان به زمانی که در کالج بود، آغاز کرد. این بعدها منجر به کار برای انتشارات رسمی Macross Chronicle و Space Battleship Yamato Fact File شد . او روی طراحی مکانیکی برای انیمیشن Yasuke LeSean Thomas و MAPPA . او همچنین صداپیشه است و نقش هایی مانند رافائل باندراس در انیمیشن Garo و گورینو در Hunter x Hunter بازی کرده است .

Comic-Con International در سن دیگو در سال 2022 جایزه Inkpot خود را به Tenjin ( Macross Frontier ) اعطا کرد . او شخصا در این رویداد شرکت کرد ، جایی که Udon Entertainment نسخه‌های اولیه کتاب Tenjin's Artistry of Macross : From Flashback 2012 تا Macross Frontier را قبل از انتشار در 18 اکتبر ارائه کرد.

Otakon 2023 برای 28 تا 30 ژوئیه در مرکز همایش Walter E. Washington در واشنگتن دی سی برنامه ریزی شده است. رویداد امسال همچنین میزبان هنرمند مانگا کیوکو آیبا خواهد بود. این رویداد سیاست COVID-19 خود را برای رویداد امسال در 3 مارس اعلام کرد. این خط‌مشی می‌گوید که ماسک و اثبات واکسیناسیون دیگر برای شرکت‌کنندگان در رویداد در راستای «راهنمای محلی و فدرال» اجباری نیست .

رویداد سال گذشته در 29 تا 31 جولای 2022 برگزار شد.


اخبار
208
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.