شرکت Netease Games برند انیسی (Anici) را راه‌اندازی کرده است.

شرکت Netease Games برند انیسی (Anici) را راه‌اندازی کرده است.

شرکت Netease Games، یک شرکت بازی سازی چینی، برند جدید خود به نام انیسی (Anici) را راه‌اندازی کرده است. این برند به منظور توسعه و تولید انیمه‌های جذاب و متفاوت با همکاری با استودیوهای معروف انیمه در سطح جهان است. شرکت Netease Games در حال حاضر در حال تولید بازی دو انیمه با عنوان "The Day I Became a God" و "Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba - Hinokami Keppuutan" مشغول به کار است. NetEase Games در ژوئن 2020 شرکت Nici Co. Ltd را در توکیو تأسیس کرد تا از صنعت انیمه حمایت کند و انیمیشن‌های متنوعی را همراه با شرکای مختلف ارائه دهد. انیمه های لیست شده در وب سایت رسمی Anici شامل عناوین آینده Skip and Loafer ، Heavenly Delusion ، Otaku Elf و Kizuna no Allele هستند . همچنین انیمیشن هایی از چند سال گذشته لیست شده اند که Nici با آنها درگیر بوده است، مانند Cells at Work Black ، Black Rock Shooter: Dawn Fall و Yurei Deco .

NetEase Games زیرمجموعه بازی‌های آنلاین NetEase ، Inc است . NetEase Games در ژانویه 2022 استودیوی ناگوشی را تأسیس کرد . خالق سری بازی‌های Yakuza سگا (Ryū ga Gotoku) Toshihiro Nagoshi به عنوان نماینده مدیر و مدیر عامل شرکت فعالیت می‌کند. Daisuke Satō تهیه کننده سابق سریال Yakuza به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند. در حالی که NetEase Games در گوانگژو، چین واقع شده است، Nagoshi Studio Inc در توکیو واقع شده است.

NetEase Games در سال 2021 استودیوی بازی سازی Gōichi Suda (SUDA51's) Grasshopper Manufacture Inc. را خریداری کرد . بازی ساز و طراح Devil May Cry 5 ریوسوکه یوشیدا کار خود را در CAPCOM در جولای 2020 ترک کرد و به عنوان یک طراح ارشد بازی در NetEase Games ' کار کرد. استودیو. هیرویوکی کوبایاشی ، تهیه کننده بازی ( Resident Evil، Dragon's Dogma ، Sengoku Basara ، Devil May Cry ) پس از 27 سال، CAPCOM را در مارس 2022 ترک کرد تا به عنوان تهیه کننده به NetEase Games بپیوندد.

اخبار
203
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.