فعالیت مجله شوئیشا "The Margaret" متوقف شد

فعالیت مجله شوئیشا "The Margaret" متوقف شد

شماره بهار و حساب رسمی توییتر مجله Shueisha 's The Margaret روز جمعه اعلام کرد که انتشار خود را با شماره تابستانی این مجله که در 23 ژوئن ارسال می شود به پایان می رساند. این اطلاعیه توضیحی در رابطه با مانگا هایی که در این مجله منتشر میشنوند نداد.

دست اندرکاران مجله اظهار داشتند که مکان ها و بسترهای ارائه مانگا جدید متنوع شده است و احساس می کنند که قبلاً نقش خاصی را تکمیل کرده اند. بنابراین آنها تصمیم گرفتند پرده تاریخچه 41 ساله مجله را ببندند. دست اندرکاران مجله ضمن تشکر از خوانندگان، خواستار حمایت آنها تا آخرین شماره مجله شدند. کارکنان اضافه کردند که نویسندگان مانگایی که آثارشان به صورت سریالی در مجله منتشر شده است در شماره پایانی حضور خواهند داشت.

این مجله در سال 1982 به عنوان یک مجله نامنظم راه اندازی شد، سپس در سال 1989 به دو ماهنامه (هر دو ماه یک بار) تغییر یافت و در سال 1997 به ماهنامه تبدیل شد.

این مجله اغلب تک‌شات‌هایی از خالقان مانگایی را منتشر می‌کند که آثاری را در مجلات Shueisha 's Margaret ، Bessatsu Margaret ، Cookie ، Cocohana و Ribon به صورت سریال می‌سازند. مارگارت همچنین مانگای دیگری را سریال می کند.

اخبار
202
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.