تبریک پیروژی ژاپن در مسابقات جهانی بیسبال به سبک خالق مانگای Major

تبریک پیروژی ژاپن در مسابقات جهانی بیسبال به سبک خالق مانگای Major

تاکویا میتسودا ، خالق مانگای بیسبال کلاسیک Major ، تصویری را برای جشن گرفتن پیروزی اخیر ژاپن در مسابقات جهانی بیسبال کلاسیک (WBC) کشید. روزنامه ورزشی اسپونیچی روز شنبه این تصویر را به صورت چاپی و آنلاین منتشر کرد. 



تصویر ستاره ورزشکار بیسبال شوهی اوهتانی را در کنار قهرمان اصلی فیلم گورو شیگنو به تصویر می کشد. میتسودا همچنین اظهار داشت: "به همه نمایندگان ژاپن تبریک می گویم! به ویژه، من کلاه خود را برای مدیر (هیدکی) کوریاما برمی دارم؛ شما در آنجا خوب کار کردید. فکر می کنم او به دلیل مهربانی خود توانست ورزشکاران را دور هم جمع کند."

او در ادامه اظهار داشت که تحت تاثیر بازی های اوهتانی در بازی نیمه نهایی مقابل مکزیک قرار گرفته است. "وقتی اوهتانی یک ضربه دو پایه به ثمر رساند و کلاه ایمنی او در حالی که برای رسیدن به هم تیمی هایش می دوید از بین رفت، مردانگی او را احساس کردم."

میتسودا همچنین در مورد انگیزه های خود برای ایجاد Major تأمل کرد و گفت که این دوره ای بود که بسیاری از ژاپنی ها در مورد جام جهانی فوتبال هیجان زده بودند و می خواستند ببینند که در بیسبال نیز اعمال می شود. این تقریباً دو سال قبل از اولین WBC در سال 2006 بود. اگرچه میتسودا به فوتبال نگاه منفی نداشت، اما نگران بود که بچه‌ها بیشتر به فوتبال کشیده شوند تا بیسبال. به دلیل تمایل به انتقال لذت بیسبال، او شروع به کشیدن مانگا کرد .

بیشتر مانگای بیسبال در آن زمان لیگ حرفه ای را به تصویر نمی کشید. میتسودا گفت که از یک ویرایشگر مانگا شنیده است که برای خوانندگان دشوارتر است که از نظر احساسی درگیر داستانی شوند که با بیسبال لیگ اصلی شروع می شود تا محیط مدرسه. برای به تصویر کشیدن افزایش از بیسبال دبیرستانی به لیگ برتر، که مانعی بلند برای هنرمندان مانگا ایجاد می کند، زمان زیادی صرف می شود. با این وجود، میتسودا مشتاق به تصویر کشیدن بیسبال در مقیاس جهانی بود.

عمدتاً به این دلیل بود که [شینجی] میزوشیما، که من بسیار به او احترام می‌گذارم، بیسبال لیگ برتر را نمی‌کشید. این احساس را داشتم که اگر بخواهم کوشین یا بیس‌بال حرفه‌ای نیپون را تکل بزنم، فقط یک تقلید کم رنگ می‌کشم. می خواستم چیز جدیدی خلق کنم."

میتسودا از سال 1994 تا 2010 اولین مجموعه مانگای اصلی را در هفته نامه شونن یکشنبه به صورت سریالی منتشر کرد. شوگاکوکان 78 جلد کتاب گردآوری شده برای این مجموعه منتشر کرد. داستان از آنجایی شروع می شود که پدر گورو هوندا، بازیکن حرفه ای بیسبال، در یک تصادف جان خود را از دست می دهد. این به او انگیزه می دهد تا تلاش کند و خودش یک بازیکن حرفه ای بیسبال شود.

میتسودا مانگا دنباله دوم اصلی را در Weekly Shonen یکشنبه در مارس 2015 به عنوان اولین قسمت جدید از سری مانگا در پنج سال گذشته منتشر کرد . هر دو سریال الهام بخش انیمه محبوب هستند.

دانلود انیمه Major S1

اخبار
221
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.