انیمه دیگری توسط سازنده Poupelle of Chimney Town ساخته خواهد شد

انیمه دیگری توسط سازنده Poupelle of Chimney Town ساخته خواهد شد

تونکو هاوس، استودیوی سازنده فیلم انیمیشن "Poupelle of Chimney Town" که به تازگی در ژاپن منتشر شده است، قصد دارد که انیمیشن کوتاه "دورف" را با همکاری آکیهیرو نیشینو ساخته و منتشر کند. این اثر در مورد دختر جوانی است که به دلایل نامعلوم در جستجوی پدر خود است و در طول راه با گروه دورف‌های جالب و شگفت‌انگیز آشنا می‌شود. تاریخ عرضه این اثر هنوز مشخص نشده است.

Daisuke "Dice" Tsutsumi ( برادرزاده هایائو میازاکی ) از Tonko House کارگردانی این فیلم کوتاه و همچنین نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد . استودیو کوتوله نوریکو ماتسوموتو ( Rilakkuma و Kaoru ) تهیه کننده است.

این داستان کوتاه به بررسی رابطه بین جورج، مردی که در داخل یک بطری کوچک گیر افتاده است، و چاکو، دختر جوانی که از پدر الکلی خود می ترسد، می پردازد. او فقیر، اما مقاوم است و با گربه اش زندگی می کند. داستان روشنایی و تاریکی مردم را به تصویر می کشد.



تونکو هاوس و استودیو کوتوله قبلاً در مجموعه انیمیشن Oni: Thunder God's Tale CGI همکاری کرده بودند . این مجموعه چهار قسمتی در ماه اکتبر عرضه شد . جشنواره فیلم انیمیشن است، میزبان اولین نمایش جهانی این مجموعه در همان ماه بود.

اخبار
235
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.