شرکت Local Manga دیگر برنامه ای برای پرداخت حقوق عقب افتاده فریلنسرها را ندارد

شرکت Local Manga دیگر برنامه ای برای پرداخت حقوق عقب افتاده فریلنسرها را ندارد

پس از ماه‌ها مبارزه با بدهی ، شرکت محلی Local Manga دیگر قصد تسویه پرداخت‌های دیرکرد به فریلنسرها را ندارد. کریستوفر هپبورن ، مالک سابق این شرکت در پیامی که در DisCord منتشر کرده است اعلام کرده که "دیگر نمیتواند بدهی های معوق ادعایی را پرداخت کند"

این پیام با ANN به اشتراک گذاشته شده است و به طور کامل در زیر نقل شده است:

من می نویسم تا به همه اطلاع دهم که Local Manga، بودجه خود را تمام کرده است. متاسفانه، بدون وجوه و دارایی‌های شرکت برای انحلال، Local Manga دیگر نمی‌تواند بدهی‌های معوق ادعایی باقی مانده را برآورده کند. می‌دانم که این وضعیت برای هیچ یک از طرفین درگیر ایده‌آل نیست، و من شخصاً تا این لحظه تمام کارهایی که می‌توانم انجام داده‌ام، از جمله دریافت وام و تمام کردن سرمایه شخصی. به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود، Local Manga پس از اتمام دارایی های آن، از مسئولیت شخصی در قبال هر بدهی باقی مانده محافظت می شود. به طور خلاصه، از 11 مارس 2022، هیچ پرداخت دیگری انجام نخواهد داد. من عذرخواهی می کنم که همه چیز در اینجا به پایان می رسد و برای شما بهترین ها را برای تلاش های آینده خود آرزو می کنم.

هپبورن قبلاً در 9 دسامبر به ANN گفته بود که قصد دارد تمام پرداخت‌های معوقه را حداکثر تا 31 مارس تسویه کند. هپبورن در 23 مارس از اظهار نظر در مورد وضعیت فعلی شرکت به ANN خودداری کرد: "از آنجایی که من تعهدات قانونی خود را در اولویت قرار می دهم، نمی توانم در مورد آنچه در این مرحله در حیطه امتیاز وکیل-موکل است صحبت کنم."

ANN حداقل از یک نفر مطلع شده است که قصد دارد علیه هپبورن اقدام قانونی کند، اگرچه آنها از اظهار نظر مستقیم به ANN خودداری کرده اند.

اخبار
208
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.