شبکه Ani-One Asia انیمه Magical Sempai را در یوتیوب پخش می‌کند.

شبکه Ani-One Asia انیمه Magical Sempai را در یوتیوب پخش می‌کند.

Ani-One Asia روز دوشنبه در فیس بوک اعلام کرد که انیمه تلویزیونی Tejina-senpai را در کانال یوتیوب خود در 27 مارس پخش خواهد کرد. این کانال هر روز ساعت 5:30 یک قسمت از انیمه را پخش خواهد کرد. این انیمه در ژوئیه 2019 در ژاپن به نمایش درآمد . هر قسمت از انیمه 15 دقیقه است. 



خلاصه داستان انیمه


قهرمان ما می فهمد که مدرسه از او می خواهد به یک کلاب ملحق شود و در حین جست و جوی مخالف میلش به تجینا-سنپای بر می خورد که سعی دارد در اتاق کلابش شعبده بازی کند. تجینا-سنپای ترس بسیاری از روی صحنه دارد و حالا که بیننده ای دارد تلاش هایش در یک کلمه خنده دارند.


ستاره های انیمه:


کائده هوندو در نقش سنپای

آئوی ایچیکاوا به عنوان دستیار

اری کیتامورا در نقش ساکی چان

ری تاکاهاشی در نقش مادارا سان

دایسوکه نامیکاوا در نقش ماکون

هیمیکا آکانیا در نقش خواهر


فومیاکی اوسوئی (کارگردان اپیزود Chaos;HEAD , Spice and Wolf , Horizon in the Middle of Nowhere II ) این مجموعه را در LIDEN FILMS کارگردانی کرد و رینتارو ایکدا ( عشق و دروغ ها , هاکیو هوشین انگی ,فیلمنامه عشق ستمگر ) هر دو نویسندگی و نظارت بر این مجموعه را بر عهده داشت. فیلمنامه های سریال Eriko Itō ( عشق و دروغ ، Poco's Udon World ) هم به عنوان طراح شخصیت و هم به عنوان کارگردان اصلی انیمیشن خدمت می کرد. i☆Ris آهنگ تم آغازین انیمه"FANTASTIC ILLUSION" را اجرا کرد. مینیوری سوزوکیآهنگ تم پایانی انیمه را اجرا کرد.

AZU مانگا را در مجله Young در فوریه 2016 راه منتشر کرد و این مجموعه را در فوریه 2021 به پایان رساند . انتشارات Kodansha USA این مانگا را به صورت دیجیتالی منتشر می کند .

اخبار
341
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.