سری رمان Sword Art Online با نام Unital Ring Arc به مانگا تبدیل می‌شود.

سری رمان Sword Art Online با نام Unital Ring Arc به مانگا تبدیل می‌شود.


سری رمان Sword Art Online با نام Unital Ring Arc به مانگا تبدیل می‌شود. این خبر توسط کادوکاوا رِکو، نویسنده اصلی سری رمان Sword Art Online، در توئیتر اعلام شد. سری Unital Ring Arc در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و هنوز به پایان نرسیده است. این سری داستان بازگشت کیریتو به دنیای SAO و شروع یک بازی جدید به نام Unital Ring را روایت می‌کند. هنوز تاریخ انتشار مانگای این سری مشخص نشده است.

شماره مه مجله Kadokawa 's Monthly Shōnen Ace فصل 41 صفحه ای ویژه از Sword Art Online اثر ماساتو کانتسوکی را منتشر کرد : مانگای Unital Ring اقتباسی از ناول "Unital Ring" از سری رمان سبک Sword Art Online خواهد بود. این مانگا در تاریخ 26 آوریل در شماره ژوئن این مجله پخش خود را آغاز خواهد کرد.

کاواهارا بر روی طلاحی شخصیت های این مانگا نظارت خواهد کرد.

مجله کادوکاوا Dengeki Bunko فصل پیش درآمد رمان «حلقه واحد» را در سال 2017 منتشر کرد. بیست و هفتمین جلد کلی این مجموعه که در اکتبر 2022 منتشر شد، ششمین رمان  از این سری است.

داستان آرک "حلقه واحد" یک ماه پس از بازگشت کیریتو و آسونا از دنیای زیرین به همراه آلیس که در دنیای واقعی شکل فیزیکی به خود گرفته بود آغاز می شود. آنها ناگهان گرفتار یک بازی اسرارآمیز بقای Massively Multiplayer Online (MMO) به نام Unital Ring می شوند که تمام MMO های واقعیت مجازی را که با برنامه "The Seed" ساخته شده اند ترکیب می کند. به محض شروع بازی، کیریتو تمام وسایل مورد علاقه خود را از دست می دهد و تنها با یک جفت شلوار می ماند. کیریتو و بقیه باید بازی را از سطح 1 شروع کنند.

Kōtarō Yamada مانگا Sword Art Online: Phantom Bullet را که اقتباسی از آرک مجموعه رمان "Phantom Bullet" است، در سال 2014 شروع کرد. این مانگا به طور موقت در ژوئیه 2016 به پایان رسید، سپس در دسامبر 2020 از سر گرفته شد. مانگا در دسامبر 2021 به پایان رسید. Kadokawa . بین سال‌های 2014 تا 2016 به ترتیب سه جلد برای مانگا در ژاپن منتشر شد و ین پرس این سه جلد را به زبان انگلیسی منتشر کرد.

Yamada's Sword Art Online: مانگای Project Alicization با فصل 30 خود در ژوئن 2021 به پایان رسید . Yamada مانگا را در مجله Dengeki Bunko Kadokawa در آگوست 2016 راه اندازی کرد . زمانی که Kadokawa انتشار Magaziko Buneki را متوقف کرد ، مانگا به صورت آنلاین به وب سایت Web DenPlay Comic منتقل شد . در آوریل 2020. ین پرس مانگا را به زبان انگلیسی منتشر می کند .

مجموعه رمان سبک Sword Art Online الهام‌بخش چندین انیمه تلویزیونی و فیلم‌های انیمیشنی است. همچنین چندین سری مانگا، بازی و نمایش واقعیت مجازی در ژاپن الهام گرفته است . Skydance Television در آگوست 2018 اعلام کرد که حقوق پخش زنده جهانی این فرنچایز را از Kadokawa به دست آورده است .

دانلود انیمه Sword Art Online

اخبار
298
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.