مانگای "341 Sentodan" ادامه خواهد داشت اگر فروش آن موفق باشد

مانگای "341 Sentodan" ادامه خواهد داشت اگر فروش آن موفق باشد

مانگای "341 Sentodan" ادامه خواهد داشت اگر فروش آن موفق باشد، بر اساس گفته های "ری هیروه"، نویسنده و ترسیم کننده این مانگا. این مانگا در سال 2020 منتشر شده و تاکنون 2 جلد منتشر شده است. هیروه به طور خاص به دلایل مالی و سلامتی، نمی تواند به صورت پایدار به کار خود ادامه دهد، بنابراین فروش مانگا بسیار مهم است.

او افزود که در سال 2010 از افسردگی رنج می برد و در آن زمان قادر به کشیدن نقاشی نبود. او فکر می‌کرد که باید صنعت مانگا را به‌طور کامل کنار بگذارد، تا اینکه از او خواسته شد تا بخشی از برنامه‌ریزی اصلی و طراحی شخصیت‌های سری انیمه Re: CREATORS 2017 باشد . در همان زمان، او "توانبخشی" شخصی خود را تنها با کشیدن مانگا در زمانی که میل به نقاشی به سراغش آمد، آغاز کرد و مدتی به همین منوال ادامه داد، اما در نهایت "به حالت قبلی خود بازگشت."

هیرو توضیح داد که خلق یک داستان جنگی هرچند ساده به طرز شگفت انگیزی سخت است و معمولاً می‌توان هیولا، جادو یا عناصر علمی تخیلی را به صحنه اضافه کرد، اما این چیزی است که او از آن راضی نخواهد بود. او اضافه کرد که به خاطر علایق خود مانگا را می کشد. او با درخواست از طرفداران این اثر تقاضای خرید این اثر را دارد تا بتواند آن را ادامه دهد.

تمرکز این مانگا بر روی ارمینا شوماچ، دختری نجیب در امپراتوری مردانی است که تا آنجا که می‌توانست از جنگ فاصله داشت، اما با این وجود خود را رهبری یک فرمانده سواره نظام یک گروه جنگی در ارتش مردانیان یافت. اولین طعم او از جنگ، درگیری گسترده ای بود که قدرت های بزرگ را درگیر می کرد.

هیرو در ژوئن 2019 مانگا را در مجله یکشنبه Shonen ماهانه Shogakukan راه اندازی کرد .

Hiroe مانگای Black Lagoon را در Monthly Sunday GX در سال 2002 آغاز کرد. شوگاکوکان دوازدهمین جلد مانگا را در آگوست 2021 منتشر کرد. Viz Media مانگا را در آمریکای شمالی منتشر کرد و جلد دوازدهم را در آگوست 2022 منتشر کرد. مانگا مدام متوقف شد و مجدد از سرگرفته شد. چندین بار از سال 2010.

اولین مانگای اسپین آف Black Lagoon با عنوان Black Lagoon : Sōji-ya Sawyer - Kaitai است! Gore Gore Musume (تالاب سیاه: Sawyer the Cleaner - Dismemberment! Gore Gore Girl). Tatsuhiro Ida مانگا را ترسیم می‌کند ودر ماه سپتامبر 2019ماهنامه یکشنبه GX راه‌اندازی شد. هاجیمه یامامورا در آوریل 2022 دومین مانگای اسپین آف را در ماهانه یکشنبه GX Shogakukan راه‌اندازی کرد .

Madhouse این مانگا را در دو مجموعه انیمه تلویزیونی در سال 2006 و The Black Lagoon: Roberta's Blood Trail OVA در سال 2010 اقتباس کرد. Geneon هر دو سریال را در سال 2007-2008 بر روی DVD در آمریکای شمالی منتشر کرد و Funimation این مجموعه را مجدداً در DVD و Blu- منتشر کرد. ray Disc در سال 2012 و دوباره در سال 2015.

هیرو همچنین خالق اصلی مجموعه انیمه تلویزیونی Re: CREATORS بود . او همچنین طرح‌های اصلی شخصیت‌ها را ارائه کرد و فیلم‌نامه‌های سریال را نوشت و نظارت کرد. این انیمیشن 22 قسمتی در آوریل 2017 به نمایش درآمد.

اخبار
166
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.