مانگا یائویی "Can I Buy Your Love From a Vending Machine?" یک اقتباس لایو-اکشن دریافت میکند

مانگا یائویی "Can I Buy Your Love From a Vending Machine?" یک اقتباس لایو-اکشن دریافت میکند

"آیا می‌توانم عشق شما را از یک ماشین فروشی خریداری کنم؟"، مانگای ژانر یائویی، فیلم سینمایی لایو اکشن در پاییز امسال دریافت می‌کند. این فیلم توسط استودیو "Toei" تولید شده است و تحت کارگردانی "Yukisada Isao" قرار دارد.


Can I Buy Your Love From a Vending Machine


در این فیلم، ریو ماتسودا در نقش آیومو کویوای بازی می‌کند، یک حقوق‌بگیر که توسط یاماشیتای جوان تر از خودش استخدام شده است. شوگو تازورو نقش ریوما یاماشیتا را بازی می‌کند، کارگری که ماشین خودکاری را که آیومو از آن خرید می‌کند، دوباره پر می‌کند. یورینا یاناگی نیز در این فیلم بازی می کند.

"پسران آنلاین عاشق مانگا" ناشر futekiya لایسنس مانگا را دریافت کرده و اولین جلد آن را به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی در مارس 2021 منتشر کرد. ناشر داستان را شرح می دهد:

سالاریمن ایومو کویوای نمی‌تواند چشمانش را از مرد قوی و عضلانی دور کند که در حال بررسی موجودی‌های دستگاه فروش خودکار در دفترش است. او ممکن است اکنون یک بزرگسال مناسب باشد، اما همه چیز در مورد احساساتی که یاماشیتا در او بیدار می کند، شبیه عشق اول یک نوجوان است...


یوشی مانگا را در مجله چارلز مگ سانکوشا در سال 2019 منتشر کرد. سانکوشا دومین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در ژانویه 2021 منتشر کرد. futekiya همچنین به مانگای Koko wa YES to Ittekure Yoshii مجوز داد .

اخبار
206
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.