تاریخ انتشار بازی Goblin Slayer اعلام شد

تاریخ انتشار بازی Goblin Slayer اعلام شد

ویدیوی تبلیغاتی بازی کنسول Goblin Slayer، منتشر شد و تاریخ انتشار آن برای زمستان اعلام شد. این بازی براساس سری مانگای ژاپنی با همین نام ساخته شده است و در آن شما به عنوان یک جادوگر، در مقابله با گروه های از جمله گابلین ها و هیولاهای دیگر قرار خواهید گرفت. بازیکنان می توانند به صورت تک نفره یا در حالت چند نفره با دوستان خود بازی کنند. جهت مشاهده این ویدیوی تبلیغاتی به انتهای همین پست بخش ویدیو های مرتبط مراجعه کنید.



لازم به ذکر است که این بازی جدا از زبان ژاپنی زبان انگلیسی نیز خواهد داشت. 


شخصیت ها و صداپیشه های بازی عبارت اند از : 


ری تاکاهاشی در نقش Guild Master، قهرمان بازی. دختری اشرافی که پس از فوت پدرش به عنوان رئیس صنف یک واحد صنفی مرزبانی منصوب شده است.

Inori Minase در نقش شاهزاده خونی، یک دختر خون آشام که از خواب طولانی بیدار می شود و در یک ماجراجویی به Guild Master می پیوندد.

یوکی اونو در نقش اسکوایر، دوست دوران کودکی استاد انجمن که به عنوان یک ماجراجو فعال است.

دایسوکه اونو در نقش کشیش خرس قطبی، یک دوچرخه سوار مسابقه خرس که مادر زمین را می پرستد.

میوری شیمابوکورو در نقش کونان، یک سرباز رون، ردای سبزی می پوشد و به نیزه ای آهنین مسلح می شود، که یک ماجراجوی تازه کار است... به نظر می رسد.

هیساکو کانموتو در نقش بانوی شاهزاده، دوست دوران کودکی استاد انجمن که یک دختر نجیب از قلمرو همسایه است.


دیگر صداپیشه بازی و شخصیت های سری اصلی عبارتند از (تصویر زیر، از چپ به راست):


توموکازو سوگیتا در نقش کشیش مارمولک

یوی اوگورا در نقش کشیش

یویچیرو اومهارا در نقش قاتل گابلین

نائو تویاما در نقش High Elf Archer

یویچی ناکامورا در نقش شامان کوتوله


این بازی اولین بار در جریان "GA Fes 2023" در ژانویه معرفی شد. لازم به ذکر است که فصل دوم انیمه Goblin Slayer در سال 2023 منتشر خواهد شد. این انیمه در اکتبر 2018 در ژاپن به نمایش درآمد و Crunchyroll فصل اول را با زیرنویس در حین پخش پخش کرد . Funimation همچنین سریال را با دوبله انگلیسی پخش کرد. اپیزود انیمه سینمایی The Goblin Slayer: Goblin's Crown در فوریه 2020 در ژاپن اکران شد. Crunchyroll این قسمت را در جولای 2020 راه اندازی کرد. SB Creative اولین جلد از سری رمان‌های فانتزی تاریک Goblin Slayer کومو کاگیو رادر فوریه 2016 منتشر کرد و کوسوکه کوروس ( The IDOLM@STER Neue Green for Dearly Stars ) در ماه می 2016یک اقتباس مانگایی در حال انجام را در Big Gangan راه‌اندازی کرد.هر دو رمان Goblin Slayer کومو کاگیو واقتباسمانگای کوسوکه کوروسه را مجوز داد . این رمان‌ها الهام‌بخش رمان‌های اسپین‌آف و مجموعه‌های مانگا هستند. 

دانلود انیمه Goblin Slayer

اخبار
744
1
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.