سه نفر منتشر کننده سلفی در پارک جیبلی عذرخواهی کردند

سه نفر منتشر کننده سلفی در پارک جیبلی عذرخواهی کردند

سه نفر از مردانی که در اوایل این ماه به دلیل سلفی های خارج از عرف خود در پارک جیبلی خبرساز شدند، هفته گذشته از فرماندار آیچی، هیداکی اومورا، عذرخواهی کردند. عکس‌هایی از آنها که سینه‌های مجسمه‌های شخصیت زن را لمس می‌کردند و از داخل دامنشان عکس می‌گرفتند در توییتر دست به دست می‌شد.

اومورا در یک کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه فاش کرد که این افراد روز چهارشنبه برای انتقال عذرخواهی خود از دفتر استان بازدید کردند. این مردان گفتند که از تأثیر اقدامات خود نگران هستند و خواستار ملاقات با بخش اخلاقی پارک گیبلی شدند.

آنها گفتند: "گرفتن آن عکس ها فراتر از یک شوخی عادی بود. ما ناراحتی زیادی برای همه ایجاد کرده ایم." ما تلاش می‌کنیم در آینده باعث ایجاد هیچ شیطنتی نشویم.»

اومورا گفت که قصد دارد "با جدیت عذرخواهی را بپذیرد." اگرچه او پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد با کسانی که عکس‌های نامناسب منتشر می‌کنند، اقدامات قانونی انجام دهد، اما می‌گوید: «می‌خواهم پایان این موضوع باشد».

استودیو گیبلی از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کرده است.



پارک گیبلی در 1 نوامبر افتتاح شد ، دو سال عقب تر از برنامه افتتاحیه اولیه خود در سال 2020. این پارک فروش بلیط های بین المللی را از 10 ژانویه آغاز کرد.

جنگل دوندوکو، انبار بزرگ گیبلی، و مناطق تپه جوانان همگی برای عموم باز هستند. مناطق جنگل مونونوکه و دره جادوگران قرار است به ترتیب در اواخر سال 2023 و مارس 2024 افتتاح شوند . این پارک حدود 7.1 هکتار (حدود 17.5 هکتار) از 194 هکتار (حدود 479 هکتار) پارک یادبود اکسپو Aichi را که نمایشگاه جهانی 2005 در آن برگزار شد، اشغال می کند.


اخبار
591
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.