سومین تریلر انیمه Rurouni Kenshin منتشر شد

سومین تریلر انیمه Rurouni Kenshin منتشر شد

رویداد AnimeJapan 2023 برای پروژه انیمه تلویزیونی جدید بر اساس مانگای Rurouni Kenshin نوبوهیرو واتسوکی ، دو شخصیت دیگر را روز شنبه معرفی کرد. یوما اوچیدا صداپیشگی Shinomori Aoshi و Saori Ōnishi صداپیشگی تاکانی Megumi را بر عهده خواهند داشت. این رویداد همچنین یک ویدیوی تبلیغاتی جدید را نشان داد. که با مراجعه به انتهای پست بخش ویدیو های مرتبط میتوانید آن را تماشا کنید


این انیمیشن در ماه جولای در Noitamina تلویزیون فوجی پخش خواهد شد .

Sōma Saitō در این سریال به عنوان Kenshin Himura بازی می کند و Rie Takahashi در نقش Kaoru Kamiya بازی می کند. تاکو یاشیرو در نقش سانوسوکه ساگارا و ماکوتو کویچی صداپیشگی یاهیکو میوجین را بر عهده خواهند داشت.



این انیمه سری اصلی مانگا را دوباره اقتباس خواهد کرد.

Hideyo Yamamoto ( Strike the Blood , Magical Girl Spec-Ops Asuka , Cells at Work! Code Black ) کارگردانی این انیمیشن را در LIDEN FILMS بر عهده دارد . ترومی نیشی طراحی شخصیت ها را بر عهده دارد و هیدیوکی کوراتا آهنگسازی سریال را بر عهده دارد. یو تاکامی در حال ساخت موسیقی است.

Watsuki و همسر رمان‌نویس/همکار داستانش Kaoru Kurosaki مانگای Rurouni Kenshin : Hokkaido Arc ( Rurouni Kenshin, Meiji Kenkaku Romantan : Hokkaido-hen ) را در Shueisha 's Jump SQ راه‌اندازی کردند . مجله در سپتامبر 2017. این مانگا در دسامبر 2017 پس از متهم شدن واتسوکی به دلیل داشتن پورنوگرافی کودکان به وقفه رفت . این مجموعه بعداً در ژوئن 2018 انتشار خود را از سر گرفت .

Viz Media به طور همزمان مانگا را به زبان انگلیسی منتشر میکرد اما پس از توقف مانگا در سال 2017 متوقف شد.

Watsuki اولین بار مانگا 28 جلدی Rurouni Kenshin خود را در مجله هفتگی Shonen Jump در Shueisha در سال 1994 راه اندازی کرد. این مانگا بیش از 72 میلیون نسخه در سراسر جهان در تیراژ دارد. این مانگا در اطراف کنشین هیمورا، که زمانی یک قاتل مرگبار در جریان بازسازی میجی بود، متمرکز است، که در تلاش است زندگی جدیدی فراتر از خشونت پیدا کند.

دانلود انیمه Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan (2023) ( همزمان با پخش )

اخبار
343
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.