تصویری جدید از انیمه Chained Soldier منتشر شد

تصویری جدید از انیمه Chained Soldier منتشر شد

یک رویداد صحنه‌ای در AnimeJapan 2023 برای انیمه تلویزیونی Mato Seihei no Slave یا به معنای واقعی کلمه، Slave of the Magic Capital's Elite Troops نشان داده شد. که این انیمه اکنون در 20 ژانویه اکران پخش شد. این سریال پیش از این قرار بود امسال به نمایش درآید. این رویداد همچنین تصویری جدید را نشان داد.


Mato Seihei no Slave


صدا پیشه های شناخته شده ای که در این انیمه حضور دارند :


یویا هیروس در نقش یوکی واکورا

آکاری کیتو در نقش کیوکا اوزن

یومه میاموتو در نقش هیماری آزوما

ماری هینو در نقش شو شو سوروگا

هینا تاچیبانا در نقش نی اوکاوامورا

مایا اوچیدا در نقش تنکا ایزومو

ننه هیدا در نقش یاچیهو آزوما

رینا اوئدا در نقش ساهارا واکاسا

توموری کوسونوکی در نقش آئوبا واکورا

سایاکا سنبونگی در نقش کوکو زنیباکو

رینا هیداکا نائون یونو


این در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن یک دروازه شیطانی هیولاهایی به نام شو کی را رها کرده است. یک درخت هلو خاص قادر به دادن قدرت های ویژه است، اما فقط به زنان. داستان از آنجا شروع می شود که پسری به نام یوکی واکورا با اوزن کیوکا، دختری که قدرت هلو را به دست آورده و کاپیتان هفتمین جوخه ضد شیاطین است، ملاقات می کند.


جونجی نیشیمورا ( Ranma ½ ) مدیر کل انیمه است. گورو کوجی ( Bungo and Alchemist -Gears of Judgement- ) کارگردانی انیمیشن Seven Arcs ( دختر جادویی لیریکال نانوها ، آلبوم سفید ، ترینیتی هفت ) را بر عهده دارد. یاسوهیرو ناکانیشی ( کاگویا-ساما: عشق جنگ است ) آهنگسازی سریال را بر عهده دارد و ریوتا کانو و آکیرا کیندایچی ( سیاره نبرد باکوگان ) در حال نوشتن فیلمنامه هستند. هیرویوکی یوشی ( تاواوا در روز دوشنبه ) کاراکترها را طراحی می کند. کائورو نیشیمورا( Trinity Seven: Eternal Library & Alchemic Girl ) طراحی رنگ را بر عهده دارد. کوهتا یاماموتو ( حمله به تیتان در فصل آخر ) آهنگسازی را بر عهده دارد و چیکاکو یوکوتا ( هفت گناه مرگبار: خشم امپراتوری خدایان ) صداگذاری را بر عهده دارد.

دانلود انیمه Mato Seihei no Slave ( به محض انتشار )

اخبار
445
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.