تاریخ پخش فصل دوم انیمه تلوزیونی "Kanojo mo Kanojo" اعلام شد

تاریخ پخش فصل دوم انیمه تلوزیونی "Kanojo mo Kanojo" اعلام شد

حساب رسمی توییتر انیمه تلویزیونی (Kanojo mo Kanojo 2nd SeasonGirlfriend, Girlfriend Season 2، روز شنبه جزئیات بیشتری را برای فصل دوم این انیمه فاش کرد. این اکانت توییتر تاریخ پخش فصل دوم انیمه، معرفی چن تن از کارکنان انیمه و استودیو سازنده آن را اعلام کرد.

انیمه تلوزیونی Kanojo mo Kanojo 2nd Season در ماه اکتبر 2023 (مهر 1402) توسط استودیو جدید SynergySP منتشر خواهد شد. ساخت فصل اول این انیمه برعهده استودیو Tezuka Productions بود.

برخی از کارکنانی که معرفی شدند، عبارتند از:

کارگردان: Suzuki, Takaaki

فیلمنامه نویس: Oochi, Keiichirou

طراح شخصیت ها: Hagiwara, Shouko

همچنین این اکانت توییتر اعلام کرد که Aoi Koga صداپیشگی شخصیت Risa Hoshizaki را (اولین شخصیت فرعی در این فصل انیمه) در این انیمه برعهده دارد (تصویری که در پایین مشاهده میکنید).



بازیگران دیگری که حضور آنها در فصل دوم این انیمه اعلام شده، شامل:

Takahashi, Rie در نقش Kiryuu, Shino

Waki, Azumi در نقش Minase, Nagisa

Sakura, Ayane در نقش Saki, Saki

Taketatsu, Ayana در نقش Hoshizaki, Rika

Enoki, Junya در نقش Mukai, Naoya



اولین فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "Kanojo mo Kanojo" در تاریخ 3 جولای 2021 (12 تیر 1400) در 12 قسمت به نمایش درآمدو پخش این انیمه برعهده واحد برنامه ریزی Animeism در کانال های MBS و TBS بوده است. همچنین Crunchyroll این انیمه را هنگام پخش در ژاپن، پخش کرد.

این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی با همین عنوان میباشد که توسط Hiroyuki، مانگاکا این اثر، در مجله هفتگی Shounen Magazine در تاریخ 4 مارس 2020 (14 اسفند 1398) منتشر شد. همچنین این مانگا توسط Kodansha USA به زبان انگلیسی بصورت دیجیتالی با عنوان Girlfriend, Girlfriend منتشر شده است.

خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

بالاخره بعد از سالها عشق ورزیدن یک طرفه، «نائویا موکای» با دوست دوران کودکی‌اش یعنی «ساکی ساکی» قرار میگذارد. با این وجود، در همان حین که خود را پایبند به این عشق میداند از سمت فردی دیگر یک اعتراف عشقی دریافت میکند و...


دانلود انیمه Kanojo mo Kanojo 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
638
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.